Gå til innhold

Nytt Anlegg i Toyota'n! (Bilder!)

Ranger emnet

[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

']er det vits å ta ledningstamp fra utpå kappa på rca kabel da? spiller funker jo fint den' date=' var ikke noe prob i corollaen..[/quote']

Kan jo ha skjedd no med den da du flyttet den?

Om du tar en bitt fra rca til cd spiller, så jorder du cd spilleren.

Går jeg ut ifra. Sånn jeg forstår det iaf. Men koster jo ikke no å prøve da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

']ja kan jo godt prøve' date=' men ser jo kje vitsen da det ikke blir noe elektrisk kontakt iogmed at rca kappa er av plast?[/quote']

Ikke veit jeg. Hørte gbare på hva han andre sa jeg. Men kappa er vel ike av plast? Det er jo en sånn pinne med en rund greie rundt. Det er vel den runde han mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']ja kan jo godt prøve' date=' men ser jo kje vitsen da det ikke blir noe elektrisk kontakt iogmed at rca kappa er av plast?[/quote']

Om kappa er av plast så tar du kabelen på den ytterste kontakten inni kabelen. Denne kobler du så til ramma på spilleren. Er fort gjort å brenne jordbaner..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, missforstå meg rett, men snakker vi da her eller:

rca.jpg

går denne til jord i karrosseriet via forsterker/spiller da eller? trodde det bare var + / - på signkabel jeg...

på en gammel spiller så kom minus ledningen til en av høytalerne borti karroseriet og da røyk utgangene på spilleren..

kan dynamo støy ha noe med at selge chassiet på 6x9ene er borti chassiet på bilen?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']hmmm' date=' missforstå meg rett, men snakker vi da her eller:

[img']http://i6.photobucket.com/albums/y241/jrperformance/rca.jpg[/img]

går denne til jord i karrosseriet via forsterker/spiller da eller? trodde det bare var + / - på signkabel jeg...

på en gammel spiller så kom minus ledningen til en av høytalerne borti karroseriet og da røyk utgangene på spilleren..

kan dynamo støy ha noe med at selge chassiet på 6x9ene er borti chassiet på bilen?

Ja er den jeg mener. Grunnen til støy kan være at spilleren drar jording gjennom signalkablene siden jordbanene inne i spilleren er brent. Da vil du få hvinelyd. Når du legger kabel der så drar spilleren jord gjennom den og du slipper støyen..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koplet idag opp anlegget med den andre forsterkeren min, (2kanals lightening audio).. null støy:) men nå går den til subbene, og 6x9 på spilleren:( må få tak i en brukende forsterker til de....

men så var det et prob til da...... E36 og å få lyden inn i kupén... :eek:

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider