kristom Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Heisann! Jeg holder i disse dager på å skal forbrede et avstøp av et lite deksel i min bil! Så lurte jeg på om jeg har fårstått dette rett!? 1.Smøre inn dekslet med voks! (Går det an å bruke rød dax hårvoks, mener å ha hørt det!?) 2.Legge på polyester duk og smøre på en blanding av polyester og herder. Rulle det jevnt med en aluminiumsrulle! Etter dette er ferdig har jeg en form. Men er det slik at jeg skal bruke gelcoat eller topcoat for å lage denne forma? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Dax går an, men det er noe dritt å holde på med. Smør det på og varm delen slik det blir gjevnt. Smør over med gelcoat først. Så poly med GF Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg