Plastic Racer Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Sorry at jeg tar opp en gammel topic.. Men åssen ble de dørtrekka? :) Skal sette inn ekstra frontsett i A3, så jeg trenger litt inspirasjon.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Plastic Racer skrev: Sorry at jeg tar opp en gammel topic.. Men åssen ble de dørtrekka? :) Skal sette inn ekstra frontsett i A3, så jeg trenger litt inspirasjon.. Hehe. dørtrekka ser ikke ut. men det er fordi at jeg ble akutt lat, så har ikke gjort dem ferdig enda. men det blir. å da kommer bilder å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Desmond, har sendt deg PM! Kunne du tatt en titt? Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoMan Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvor mange timers arbeid har du lagt i dette? og hvor mye har det kostet deg sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Desmond Tutu skrev: Hehe. dørtrekka ser ikke ut. men det er fordi at jeg ble akutt lat, så har ikke gjort dem ferdig enda. men det blir. å da kommer bilder å. Skjønner problemet.. ;) Du får ta den tiden du trenger da vettu.. :) Hehe Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 MoMan skrev: Hvor mange timers arbeid har du lagt i dette? og hvor mye har det kostet deg sånn ca? hehe. skal vi se... kostnad: overkommelig. arbeids tid så langt... 3 år. blir aldri ferdig. finner alltid på noe nytt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 leeeenge siden sist no. men no er jeg igang igjen! har gått til anskaffelse av ett stk stinger sp1000. av den grunn at jeg ble lei av å svi av vanlige batterier. så klemmer til med en liten bildeserie. godsakene :D. stakkars dama på posten fikk seg ei fin overaskelse når hu sku ta ned eska fra øverste hylle. 30 kilo batteri er da ikkeno? måtte selvfølgelig modde innfestinga litt. så bolta fast batterikassa på det gamle batterifestet. fikk for meg at det var en god ide å skifte div kabler å i samme slengen. så bytta ut dynamo kabel`n. jordinga, +++ å slik ble det. går ikke tom for strøm med det første ivertfall. men morroa slutter ikke der... fikk å for meg at jeg ikke hadde nok tv i bilen... dette måtte gjøres noe med.... 5 burde holde? steg 1. skjerm i nakkestøtte. starta med en tur på clas ohlson å kjøpte noen ....."dingser" som passa som smurt i sporet bakpå skjermen. skrudde disse fast i nakkestøtta..... så etter litt NØYE øyemåling. så var det på tide å smyge på skjermene... her er sporet som passer på "dingsen" èl grande! så var det jo den morsomme oppgaven med å få trekt kabeln igjennom setet! heldig vis så var det lett å demontere! det var 4 tver.... men bilen er jo registrert for 5.....ingen skal føle seg utelatt her nei.. så det ble en buss variant på siste skjermen. (som er beregnet på den stakkaren som mest sannsynlig mot sin vilje havna i midten bak...) her er grov ramma til skjermen. så etter litt ekstra plat. litt tape. å en aldri så liten dassj med mitt favoritt stoff: biltema glassfibersparkel. så vips. har du böser passform å ei vannvittig irriterende stank i bilen. konsollen klar for pussing. her å har jeg brukt en sånn "dings" for å feste skjermen. ofra inspeksjons luka til taklukemotoren som innfesting til konsollen. panser! nå trenger jeg bare å finne noen som har noe stoff som ligner på taktrekket mitt så jeg får trekkt den opp... ja å den må kobles. ett til. da var det slutt. men klemmer til med bilder så fort jeg gjør noe nytt. stay tuned kids. aiaiai. glemte oversikts bilde. enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ja det var jo en del tv skjermer her nå ja..... det er jo noen som har det :) pent blir det, nydelig arbeid.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Pent ! Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 du kommer til å bli løsemiddelskada:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 meget, meget pent;) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Dere er med på at siste post før dere to var i fjor..? I september? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 så det faktisk ikke selv før nå,selv om jeg selv postet i febr. i fjor :) DESMOND!!! nye bilder! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg