Gå til innhold

Nytt anlegg i A3`n igjenn.

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

leeeenge siden sist no. men no er jeg igang igjen!

har gått til anskaffelse av ett stk stinger sp1000. av den grunn at jeg ble lei av å svi av vanlige batterier.

så klemmer til med en liten bildeserie.

godsakene :D. stakkars dama på posten fikk seg ei fin overaskelse når hu sku ta ned eska fra øverste hylle. 30 kilo batteri er da ikkeno?

IMG_0532.jpg

måtte selvfølgelig modde innfestinga litt. så bolta fast batterikassa på det gamle batterifestet.

IMG_0533.jpg

fikk for meg at det var en god ide å skifte div kabler å i samme slengen.

så bytta ut dynamo kabel`n. jordinga, +++

IMG_0534.jpg

å slik ble det. går ikke tom for strøm med det første ivertfall.

IMG_0536.jpg

men morroa slutter ikke der...

fikk å for meg at jeg ikke hadde nok tv i bilen... dette måtte gjøres noe med.... 5 burde holde?

steg 1. skjerm i nakkestøtte. starta med en tur på clas ohlson å kjøpte noen ....."dingser" som passa som smurt i sporet bakpå skjermen. skrudde disse fast i nakkestøtta.....

IMG_0543.jpg

så etter litt NØYE øyemåling. så var det på tide å smyge på skjermene... her er sporet som passer på "dingsen"

IMG_0544.jpg

èl grande!

IMG_0545.jpg

så var det jo den morsomme oppgaven med å få trekt kabeln igjennom setet!

heldig vis så var det lett å demontere!

IMG_0546.jpg

det var 4 tver.... men bilen er jo registrert for 5.....ingen skal føle seg utelatt her nei.. så det ble en buss variant på siste skjermen. (som er beregnet på den stakkaren som mest sannsynlig mot sin vilje havna i midten bak...)

her er grov ramma til skjermen.

IMG_0547.jpg

så etter litt ekstra plat. litt tape. å en aldri så liten dassj med mitt favoritt stoff: biltema glassfibersparkel. så vips. har du böser passform å ei vannvittig irriterende stank i bilen.

IMG_0553.jpg

konsollen klar for pussing. her å har jeg brukt en sånn "dings" for å feste skjermen.

IMG_0554.jpg

ofra inspeksjons luka til taklukemotoren som innfesting til konsollen.

IMG_0555.jpg

panser! nå trenger jeg bare å finne noen som har noe stoff som ligner på taktrekket mitt så jeg får trekkt den opp... ja å den må kobles.

ett til.

IMG_0558.jpg

da var det slutt. men klemmer til med bilder så fort jeg gjør noe nytt. stay tuned kids.

aiaiai. glemte oversikts bilde. enjoy!

IMG_0548.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • 2 weeks later...