Gå til innhold

Nytt anlegg i A3`n igjenn.

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

på tide med uppdate!

Har fått gjort en del di siste 4 dagene!.... dvs pussa, pussa.... pussa litt til. åwje! pussa mere!.

her er bilde av tilpassing imot bakenden av bilen! har maskert plastikken som sitter fast i bilen. å sparkla meg inn til denne. har å sparkla glassfibern

IM002745.jpg

å sånn blir det etter å ha pussa sånn ca 3 døgn i strekk. finnes det noe kjedeligere enn å pusse sparkel?.... i think not.

IM002750.jpg

å til den Grand finale. MÅTTE prøvemontere etter jeg hadde trekt opp. klarte ikke å dy meg. å gjett om jeg er fornøyd da! :D

men desverre så er det dere ser på bilde kun del 1 av 4. så har 3 deler til som må lages å pusses å trekkes opp. starter på delene til forsterkerne i morra. skal bli godt med litt tre arbeid igjenn, før jeg må til med mere glassfiber.

enjoy

IM002754.jpg

ps. beklager litt shabby kvalitet på bildene. det er SPARKEL STØV på linsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk starta på monteringa til forsterkerne i dag. litt frem å tilbake for jeg hadde ikke dette helt klart i hode. men kom frem til en løsning jeg tror blir grom.

monterings plata. mye tilpassing igjenn enda. men nermer seg.

IM002758.jpg

planen var egentlig å lage deksel over forsterkerne. med en åpning i. men jeg kom fram til at det blir like fint å bare montere forsterkerne åpent på plata.

ett til. har brukt plast sparkel til å fylle ut opninger imellom mdf`en å plastikken i bilen.

IM002759.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg veldig godt! Hva har du brukt til å trekke med? Ser meget bra ut :)

Hehe. hadde ikke trua når jeg starta å pussa glassfiber. men fikk bare mere å mere trua etter hvert som det begynte å bli bra.

det jeg har trekt kassa med er svart skai. kjøpt på en salmaker i sentrum. skaien er limt met spraylim kjøpt på samme plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken dag er det i dag?.... det er UPPDATE DAY!

fått gjort en del i helga. spyr av å puss no! MEN! ferdi me pussinga!

Her er bilde av tettinga mellom mdf ringene å selve sub kassa. 1 tube byggskum å 2 kilo glassfibersparkel (JA jeg vet det ser helt på trynet ut!) .... men kom ikke på noe bedre. har tross alt aldri laga subkasse med glassfiber topp på før. funker sikkert.

IM002792.jpg

Her begynner jeg å bli ganske så ferdig med bygginga. det som gjennstår er å feste stagene til skjermen (ligger bare løst nå for å demonstrere.)

skal bli svart skai rygg på setene. å alt må kobles opp. det skal å inn noen høytalere. men tror jeg trenger en pause fra pussinga. så sparer di til siden.

IM002793.jpg

ett til.

har brukt 6 stk diskanthus som lednings gjennomføring.

IM002794.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :)

Men kanskje fått noe på baksete ryggen også? Så den blir svar skinn.

Bare et tips :)

Var pent iaf .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider