Gå til innhold

Hvor lønner det seg å kjøpe Styling?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei, skal ha meg noe diverse styling til civicen min som skal på til våren. Men hvor lønner det seg å kjøpe styling egentlig? vet om streetdesign, eyecandy, superstyling osv... men lønner det seg heller å bestille fra utlandet? f.eks tyskland, eller blir det nesten samme pris me toll, frakt osv uansett? kan noen nevne noen utelandske sider som jeg kan bestille fra isåfall? tenkte mest på fangere, stoler, lys og diverse...

mvh Thomas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle ha kjøpt deg ett år nyere bil vettu, så kunne du kjøpt av meg. Har massevis på lager jeg.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt er faktisk norge ett relativt billig land å kjøpe styling i. Prisene i tyskland ligger på 300-500 euro for en front/bakfanger. Det er fra 3000-5000nok regnet direkte over fra euro, uten frakten fra tyskland. Da slipper man også stress med frakt, papirer osv som fort tar en del tid. Dessuten er de fleste norske firma seriøse og man er relativt sikker på at man ikke blir lurt, og man har en reel mulighet for at man kan reklamere på varene man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt er faktisk norge ett relativt billig land å kjøpe styling i. Prisene i tyskland ligger på 300-500 euro for en front/bakfanger. Det er fra 3000-5000nok regnet direkte over fra euro, uten frakten fra tyskland. Da slipper man også stress med frakt, papirer osv som fort tar en del tid. Dessuten er de fleste norske firma seriøse og man er relativt sikker på at man ikke blir lurt, og man har en reel mulighet for at man kan reklamere på varene man får.

Hvis du finner samme fangeren i Norge og i tyskland. Så kan jeg garantere deg at den er billigere i Tyskland. Ingenting er billigere i Norge.

Og det er ihvertfall ikke mye papir arbeid med å få noe sendt til Norge. Er bare å gå å hente det på posten:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider