Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe?

Ranger emnet

Fues

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

egentlig så det det samme, vil helst ungå å skru noe som helst!

Forhjul-bakhjul eller firehjulstrekk er egentlig det samme for meg. Skal helst ikke ruste nei, og vil gjerne ha en som er litt stidlig både inni og utenfor :) Lyd er heller ikke et viktig faktum, bare det ikke høres ut som jeg kommer i bestemors elektriske rullestol lissom.

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling sortert etter drivverk:

FR: BMW E36 325i (om du har råd til forsikringen).

FF: Honda Civic VTi hatchback og sedan (rimelige og lette biler).

4WD: Eldre Subaru Legacy i turboutgave (om du vil være kongen sommer som vinter).

MR: Toyota MR-2 (SW20-type) gode og holdbare biler.

Felles for alle er et bra tuningpotensiale, bra byggekvalitet (spesielt BMW'en), og så faller de ikke i staver rundt første sving som en hvilkensomhelst Peugeot/Renault/Fiat/Alfa (no flame intended). Dette er også, kanskje med unntak av Subaruen med sin boksermotor og trange motorrom, biler en vanlig person kan skru på uten alt for store vanskeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Saab 9000 turbo. Kanonbiler. Komfortable, ligger bra på veien (ihvertfall med senking), sterk, bunnsolid motor, og fornuftig konstruksjon. I tillegg er de enkle og ekstremt billige å trimme:) En sikker vinner:)

mvh oddi

Et ord: Turbolagg så det holder!

ble 4:)

Edit: Audi Coupe er stilige biler!

Dessuten så trenger den ikke noe plastikk, bare senk og felger!

litt upratisk, bare 2 seter.. helt 4 eller 5seter:P

Bakseter har de også

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord: Turbolagg så det holder!

ble 4:)

Hehe. Husker Top Gear episoden fra 91, eller? :P

Åja, awful turbolag! ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nissan 200sx hvis du vil ha rå bil. og ikke ønsker å skru deg ihjel.. dessverre er de altfor vanlig:(

323 GTR er jo også rått..

Etter det jeg så på profilen din så er du19 år gammel...Har du tenkt på hva det koster å eie en 200sx..? Forsikringen på 200sx i ditt navn med 20% bonus..? Jeg kikka på en 200sx for 2 år siden..da var jeg 28 år gammel.Forsikringsselskapet ville ikke ha bilen før jeg var fylt 30..!? men hvis de skulle ta den så skulle de ha over 10.000.- i året,og jeg hadde 70% 2 år i bonus..Dette var i Gjensidige forsikring.Bare et eksempel og en ting du bør tenke på før du kjøper en bil med litt motor i.Sjekk forsikringen på den bilen du finner ut at du vil ha,ring till ALLE forsikringsselskaper og finn den billigste FØR du handler. Lykke til med bilkjøpet..:)

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider