Gå til innhold

Top Gear

Ranger emnet

brennracing

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoppet seg inn i historiebøkene

STUNT: En rakettdrevet Mini satte verdensrekord i den nye OL-øvelsen «hopp, stor bakke for personbiler» i Lysgårdsbakken søndag kveld.

Med skyvekraft fra tre raketter tok verdens første storbakke-Mini av på hoppkanten i Lysgårdsbakken i går kveld.

-LILLEHAMMER: TV-teamet bak det britiske suksessprogrammet «Top Gear» sørget for et spektakulært klimaks i programmet som i disse dager tas opp i Lillehammer. En eldre Mini, kraftig ombygget og modifisert for storbakkehopping, ble søndag kveld den første personbilen som hoppet i den store OL-bakken.

Resten av artikkelen finner dere her

Dette Kommer i vårens sesong, jeg gleder meg til å se resultatet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp den hoppa 50m, men jeg syns det ikke så ut som at den hadde en fart på 140km ass, syns liksom den gikk så tregt, jeg sto ikke så langt unna heller å så på.. den vingla endel i slutten før hoppet også la jeg merke til..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en tråd som ble startet på forumet om hvem "The Stig" er.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65745&highlight=Top+Gear+Stig

En annen ting er om det er "The Stig" som kjører bilene i Top Gear, som kjørte snøscooteren på Lillehammer...

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår