Gå til innhold

Bilder fra Japsetreffet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mazdaharry

Flotte bilder famir, men var vel endel like bilder på flere sider? ;)

 

Et par av bildene er ganske like ja, siden jeg og en kompis løp rundt med hvert vårt kamera. ;) Han mestret å ta bilder av det jeg tok bilder av, og alle ble lastet opp på samme siden. Ingen av bildene er prikk like.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Fine bilder! , men du fikk ikke noe bilde av den røde Datsun Z'n med R32 skyline motor. Synd han ikke turte kjøre.

 

Masse 200ZX der i dag gett (zzzZZZ, 70% av bilene?)...

Hadde håpet å få se 3000GT og RX7 på banen men den gang ei.

 

 

jeg skal få piska geir til å legge ut bildene av z`n jeg ;) han tok noen bilder av den. skikkelig gjennomført bil...

 

iogmed at det er 200sx klubben som arrangerer er det kansje ikke så rart at majoriteten av bilene er derfra? ;)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mene, var det ikke Japsetreff da?? så, hva faen gjorde corvetta og lotus elise på banen?????

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheeemm grunnen til at de fikk kjøre var vel det at ingen av dere med japanbiler benytta sjansen, banen var jo nesten øde.......

 

hva er galt med dere da folk? dere har banen en hel dag, og det største problemet er å finne noe som ligner på kø for å få kjøre?

alle turbomata japanbila sto lina opp i depoet, så når corvette og shadow ix benytta muligheten til å faktisk sørge for at det var to biler til på banen innimellom, så synes jeg ikke dere skal klage over det.. gjør no med det da vel... kjør selv.. så blir det ikke så lite førere at man må ta inn engelske biler og usa brakker på japantreffet for å ha biler på banen...

 

takk for oppmerksomheta.

 

harald, copilot i elise

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

eheeemm grunnen til at de fikk kjøre var vel det at ingen av dere med japanbiler benytta sjansen, banen var jo nesten øde.......

 

hva er galt med dere da folk? dere har banen en hel dag, og det største problemet er å finne noe som ligner på kø for å få kjøre?

alle turbomata japanbila sto lina opp i depoet, så når corvette og shadow ix benytta muligheten til å faktisk sørge for at det var to biler til på banen innimellom, så synes jeg ikke dere skal klage over det.. gjør no med det da vel... kjør selv.. så blir det ikke så lite førere at man må ta inn engelske biler og usa brakker på japantreffet for å ha biler på banen...

 

takk for oppmerksomheta.

 

harald, copilot i elise

 

hehe nei er jo ikke noe galt i å kjøre på banen, mene det var jo lissom Japsetreff da :) altså Japsebiler

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

 

hmm...har kikka gjennom alle bilda til Famir nå... men så verken Lotus Elise eller Corvette.....???

 

hvis du var der så hadde du sett dem, men ser også at bildene er lagt ut her å nå så hehe

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår