Gå til innhold

Landeveismåler

Ranger emnet

EVO IX

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en landeveismåler til bil med konstant 4 hjulstrekk? Brukte deler av helgen til å måle kilometer med noen snille venner, hvor vi da kjørte omtrent i hjulsporene på hverandre, og "følgebilen" stoppet etter 30 kilometer og min viste mellom 33 og 35 kilometer.

Fikk vite av NAF at Møllergruppen eide en maskin, så ringte Møller på Frysja, og møtte en vegg da jeg fortalte hvordan bil jeg hadde. Hun sa kort at hun ikke kunne hjelpe meg siden jeg hadde en bil som ikke var i sortementet deres før hun la på røret.

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår