EVO IX Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne en landeveismåler til bil med konstant 4 hjulstrekk? Brukte deler av helgen til å måle kilometer med noen snille venner, hvor vi da kjørte omtrent i hjulsporene på hverandre, og "følgebilen" stoppet etter 30 kilometer og min viste mellom 33 og 35 kilometer. Fikk vite av NAF at Møllergruppen eide en maskin, så ringte Møller på Frysja, og møtte en vegg da jeg fortalte hvordan bil jeg hadde. Hun sa kort at hun ikke kunne hjelpe meg siden jeg hadde en bil som ikke var i sortementet deres før hun la på røret. Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Flisundet har etter det jeg har fått høre. (Rulende landevei for 2 og 4 hjulstrekk opp til 800hk.) Var inne og sjekka nå :hello: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Takk! Prøver der jeg ; ) Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg