Gå til innhold

Til ettertanke

Ranger emnet

InFlames

Anbefalte innlegg

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_finnmark/2748242.html

En kompis av meg kjørte i jæl en 10 år gammel gutt for 2 dager siden...

Får meg til å tenke mye....

Hvordan hadde du følt deg hvis du hadde kjørt i jæl en liten unge?

(Det var en ulykke, blåste kraftig den dagen å gutten ble kastet foran bilen)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en episode første vinteren jeg hadde førerkort. Kjørt inn på en parkeringsplass som ligger i en skråning. det hadde snødd veldig mye og vaktmesteren hadde måkt all snøen ut til siden av plassen. Dette hadde blitt til fine 'akebakker' for ungene. I det jeg kjører inn så kommer det et akebrett i fulll fart på min høyre siden rett foran bilen. Jeg kaster bilen mot venstre og kjenner at høyre bakhjulet kjører over noe. Min første tanke var: Nå har jeg kjørt over akebrettet og ungen. Når jeg åpner øynene så ser jeg at ungen er på vei vekk fra bilen, uskadd. Det jeg hadde kjørt over var en stor snøklump. Dette skjedde 16 år siden og sitter i like godt den dag i dag. Føler med han kompisen din, han kan umulig ha det spesielt godt med seg selv. Selv om han er uskyldig så vil alltid dette følge med han resten av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde takla no sånt i det hele tatt.

Beware:

Det har hendt et par ganger i nabolaget at unger gjemmer seg bak biler og løper ut så sent så mulig i skikkelig jackass stil. Det har heldigvis har ikke gått galt, bare vær obs. på unger (les: kameratene) som står på den ene siden av veien og ser over gaten når du nærmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orb.Net

Beware:

Det har hendt et par ganger i nabolaget at unger gjemmer seg bak biler og løper ut så sent så mulig i skikkelig jackass stil. Det har heldigvis har ikke gått galt, bare vær obs. på unger (les: kameratene) som står på den ene siden av veien og ser over gaten når du nærmer deg.

Hadde jeg fått fatt i de ungene da hadde de fått en skyllebøtte de sent hadde glemt! Hadde vel kjørt dem hjem til mor og far og bedt dem forklare litt om hvor mye kraft det er i ett tonn stål.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

19 år å ett liv på samvittigheten. Kan ikke være enkelt det nei...

Sørg ihvertfall for at du, og andre kamerater av han viser at dere stiller opp, er det noen gang han trenger det er det nemlig akkurat nå.. Han har ikke godt av å bli sittende i ro og tenke for mye, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Sørg ihvertfall for at du, og andre kamerater av han viser at dere stiller opp, er det noen gang han trenger det er det nemlig akkurat nå.. Han har ikke godt av å bli sittende i ro og tenke for mye, for å si det sånn..

Helt enig. He needs all the help he can get...

Hadde jeg kjent han så hadde jeg stillt opp.

Bare med ettertanke på den siste "ulykka" mi, var ikek spesielt jult å høre en unge som grein i den andre bilen, men heldig HELDIG vis så beit hu seg litt i tunga og var sjokkert - gikk helt utrolig nok bra med de to i den andre bilen, gikk mest utover meg sånn personskade messig sett, dunka kneet i dashen ved impact og fikk vann i kneet.

Konsekvensen blei nesten 11nmd uten bil, 8000 i bot og en og en halv måned på krykker, sier det mye og sier det igjen, kjør pent i trefikken gutter & jenter - race'inga kan vi ta på bane under kontrollerte forhold.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider