Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er dette lov i Norge...? Er det no fordeler med det, eller bare for show? Er dette den typen som står på gulvet vis à vis standard som henger ned fra torpedoveggen? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Stående, ja... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hva er vitsen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Nei, det jeg lurer på også...!!! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Er dette lov i Norge...? Er det no fordeler med det, eller bare for show? Il tempo Gigante har det jo Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg vil tro Kollevold kan gi deg et godt svar dersom du ringer dem og spør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Spurte en inne på fastford hvorfor han hadde pedalboks. Da fikk jeg til svar at han fikk bedre plass til innsug. Go figure Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Pedalboks er konge. Man fjerner hele røklet med bremsekraftforsterker, vakuum hitt og vakuum ditt. Bedre plass i motorrommet,"direktevirkende" bremser (mye bedre følsomhet i pedalen under max skrubb,spes med stålomspente slanger),man har to masterpumper på samme pedal,en til forbremser og en til bak,som enkelt kan justeres sånn at man sjonglere med bremsekraft foran og bak inntil du utnytter dekk/bremser/føret max... Men ikke lov etter hva jeg får høre,fordi et bremseoppsett som er bra satt opp for tørr vei vil i mange tilfeller bety at bagasjelokket ditt prøver å kjøre forbi på glatt føre... Seff,et oppsett for glatt vei er trygt i de fleste tilfellene,men siden 'tilsynet ikke har kontroll over oppsettet,så blånekter de... Standardunnskyldningen er "Er det godkjent av orginalprodusenten?" "Eehh...nei...?" " Da kan du drite i å få det godkjent" "Men...det bremsa jo nesten testeren deres opp av gulvet..??!!" "Ja,men om det bremser bra,så er det ikke trygt alikevel,fordi det ikke er godkjent"...<-Go figure... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Er dette lov i Norge...? Er det no fordeler med det, eller bare for show? Du får lese innlegget til Turboed1 ein gang til! Det fins biler med dette originalt Edit: Litt av ein dato innlegget til CumsteR fikk! (var eit nytt innlegg) Endret Mars 9, 2009 av todleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.