Gå til innhold

Audi A4 Powered by Helix and Focal

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

Å er mye bygging som skal til før ting er klart .

Venter også opp 2 slavebasser .

Bassen er i hus og står her og glinser for motivasjon .

 

Mvh

 

 

Godt med motivasjonskjelder. :thumb

 

Har "desverre" montert anlegget på eit vis, Skulle absolutt endra på forskjellig men det er så godt å bere kunne ta bilen å kjøre :op

 

 

mvh

Lars Olav

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

 

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få opp noen bilder nå da =)

:pics

 

Etter mye leting etter kameraet fann jeg det endelig igjen. :D Men så kommer neste problem. Tom for batteri. Men skal straks på trening og lover å stikke innom Kiwi og kjøpe noen batterier etter trening, så bilder kommer garantert i dag. ;D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått tatt de bilda jeg har lovet å ta. Her kommer de.

 

Kabeltrekking er noe av det kjedligste som finnest. Hvertfall når du skal trekke 5 forskjellige kabler. -.-

 

Bilde001.jpg

 

Dette er ikke endelig løsning. :p Bare midlertidig. Siden bilen er i daglig bruk.

 

Bilde002.jpg

 

Annen vinkel.

 

Bilde003.jpg

 

Frontsettet og spilleren min. ^^

 

Bilde004.jpg

 

6,5" woferene som skal i hattehylla.

 

Bilde005.jpg

 

De 2 søte forsterkerene mine. Størrelseforskjell? Neida. Styrkeforskjell? Jada. :respect

 

Bilde006.jpg

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du har fått subbene nå!!? sleng ut bilder da ;)

 

Jeg har faktisk ikke fått subbene mine takker være Tollpost.no. For noe dritt. De har havnet i Ålesund og jeg må faktisk vente helt til mandag før jeg får dem. Tusen takk til Tollpost.no for elendig service.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten nå vært ute i bilen og fikset ledning løsningen min med å få den helt inni døra og null blir vissende. ^^ Skal nå rett ut å koble opp høytalerkablene og få inn 4 kannaleren for å høre om det blir noe lyd i den. :D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke fått subbene mine takker være Tollpost.no. For noe dritt. De har havnet i Ålesund og jeg må faktisk vente helt til mandag før jeg får dem. Tusen takk til Tollpost.no for elendig service.

 

 

Er ikke uten grunn vi kaller de Tullpost;) Det firmaet der roter og surrer så &¤#&%&. Har jobbet for de og fått varer av de 2 ganger. Begge gangene fikk ikke jeg varene som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er så og si tilkoblet nå. Holder på i skrivende øyeblikk og lage til hull til 6,5"ene som skal bak. Skylder LBjordal en stor takk siden han gidder å hjelpe en småsyk og frustrert Alucard som er både aggresiv og gretten siden han er halveis til influensa. :p Bilder kommer her:

 

LBjordal i hard action med kniv for å lage hull til 6,5"ene:

 

Bilde007.jpg

 

Litt rot baki bagasjerommet., :p Masse er midlertidlig slik jeg bare får sjekka lyden i høytalerene. :D

 

Bilde008.jpg

 

Mat må man ha. :D

 

Bilde009.jpg

 

4 kannaleren tilkoblet og klar:

 

Bilde010.jpg

 

Delefilteret. :)

 

Bilde011.jpg

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en god oppdatering nå. Lyd i bil = Mission Accomplished. :D Og fy faen til en lyd. Kan trygt anbefale Focal som kvalitetshøytalere. Utrolig ren og deilig klang og tone. Det gjorde utrolig godt å få lyd i bilen. Og det viser nesten ikke at det er byttet anlegg. Eneste grillene bake, tweeterene og spilleren som er endret fra originalt oppsett. Im lovin' it. :D

Har ikke komt så langt at jeg har begynt å stille inn, men nå skal jeg ut å kjøre å spille litt inn anlegget. :)

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre det vart lyd. :thumb

 

Var litt usikker når eg måtte reise

 

Ut å cheers no då?

 

Hehe. Jepp. Lyden var fantastisk bra selvom anlegget ikke er riktig innstilt. Men det skal ordnest i morgen. Kommer frem på dagen når jeg endelig klarer å stå opp. :op

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår