DJ-timoty Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen som har erfaring med bredding av 190? Tenkte å sette på sånn golf breddere , som du ser Her noen erfaring med om det vil gå greit og sånn? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 stikk på huggern eller på http://www.mb190klubb.com å let etter 16v breddere.. eneste og beste som duger på 190, veit ikke om de passer, så da må du jo måle opp og sjekke.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 må ikke finne på å sette på golf breddere på en merce:P fysj å fy Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 må ikke finne på å sette på golf breddere på en merce:Pfysj å fy Jovist :) tror det kan bli stilig jeg :) prøver først forran . for di skjermene kan byttes lett uansett, hvis ikke det blir bra :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jovist :) tror det kan bli stilig jeg :) prøver først forran . for di skjermene kan byttes lett uansett, hvis ikke det blir bra :) Ikke så enkelt det der. Hjulbuen på 190en er ikke runde, mere som en U hvis du skjønner. Skal du ha mere plass til hjul, må du enten valse, eller bygge ut deler av skjermen. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det ikke breddere i det EVO III kittet til Rieger da? Er enig med mb190freak... Ikke sett Golf breddere på merza! :nono: For en skam! Ikke vondt ment for VW sin del men ærlig talt. Er vel et uttrykk som heter å kaste perler for svin, men jeg her tror jeg det er grisen selv som blir slengt oppi perlehaugen... :rolleyes: hehe Men jeg bare ytrer min mening her, kanskje det kommer til å se bra ut, men bare KANSKJE! Tror nok sjansen er stor for at en del Merze-eiere (og muligens merze-tilbedere :thumb ) kommer til å rynke på nesa straks de skjønner hvor den breddinga kommer fra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe. eller du kan bredde med w124 skjerm buen. slik Tor-Anton i 190 klubben har gjort. det ble ganske fint. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Her har du bilde av en fiiiin MB 190E 2,3-16v, med den stylinga, fine lisser og litt senk så har du en fin 190.... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Meld deg inn i 190 klubben, du vil lettere få svar ang. 190 der. Link: MB190KLUBB Link hvor du kan finne 16v styling: Til salgs @ 190 klubben Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har komplett sett med 16v breddere til salgs. PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hvordan blir det å sette på 16v breddinga uten resten av 16v plasten...? altså på org. 90plast. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 trur det vil se litt rart ut hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hmm... okay.. var noe rar farge på de i forhold til bilen syns jeg ?? Passet ikke helt, da men ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg syns ikke dette var pent men. passer bare på 16v bilene Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg