Jan Arve Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hvordan er stivheten i karbonplatene? Lurer på hvordan de formes til dørpanel/panser o.l. Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Dem som er prepeg. Som kan formes (ikke alle kan former) Varmes til 170 C om jeg ikke husker helt feil. Så er det bare å bøye dem til ønsket form. Og la dem bli kjølt ned :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ah. skjønner. :) Takk takk Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 CF er lettere enn aluminum og sterkere enn stål! ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Kommer an på applikasjonen dét. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ompalompa Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kommer an på applikasjonen dét. Sludder og vås :p Jobber med cf omdagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hvor mye ca må en ut med for å anskaffe seg et panser i nevnte materiale? ;) Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ca 10 000 kr om du skal få en pro til å bygge det edit: CUSTOM COSTS! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kommer an på applikasjonen dét. Sludder og vås :pJobber med cf omdagen.. Hva med når du penetrerer en cf-plate 90' fra siden? Og hvilket materiale tåler mest i f.eks en frontkrasj?Meg bekjent "smuldrer" kølfiber bare opp når det blir utsatt for nok belastning i en gitt retning i en gitt situasjon. HVIS dette inngår i en deformasjonssone og konstruert slik er det jo vel og bra.. meen? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Alle har val sett formel 1 biler krasje i 300. ;) Så når det er laget riktig. Tåler det ganske så mye ja. Dersom du smadrer bilen, trenger du ikke delene lenger :op Men styrken er jo avhenging av mye. Men det gjelder jo også stål. Altså er jo Lamborghini laget av CF karosseri. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 edit: CUSTOM COSTS! Er det noe jeg vet så er det det! ;) Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.