boof Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg driver å skal bygge basskasse til bilen min, å har nå støpt med glassfiber, rundt et skjelett av tre.. er det noen som vet alternativt hva jeg kan bruke til å fylle ut porene o.l.? tenkte på å bruke sprakel, men d kommer til å gå noe inni helv.... med sparkel. vurderte sparkel for innen dørsbruk, men er redd for att virasjonene fra sub'ene ska gjøre att det sprekker.. kunne det vær noe alternativ å bruke bygg-skum, eller f.eks fiberarmert tynnavrettningsmasse? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hvilke porer er det snakk om? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ehh..hakke peiling jeg.. glassfiberduken er kjøpt hos thorshov. merke er presto(tror jeg) å så bruker jeg polyester fra biltema Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 noen som vet alternativt hva jeg kan bruke til å fylle ut porene o.l.? Ok Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hvorfor brukte du glassfibermatte? det normale er jo å kjøpe filt, å dynke den med polyester.. mye lettere å få det fint å javnt da.. ;) men du må nok diverre fram med sparkel boksene.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hvorfor brukte du glassfibermatte? det normale er jo å kjøpe filt, å dynke den med polyester.. mye lettere å få det fint å javnt da.. ;) men du må nok diverre fram med sparkel boksene.. Han må ha styrke også, ikke bare formen :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Han må ha styrke også, ikke bare formen :) men da legger vi glassfiber etter å ha fått formen, tetter porene med polyester da, iallefall en del av de.. hmmm.. dat kan jo hende at det går an å legge filt utapå det du har laget nå da og dynke det i polyester.. da vil det muligens bli bra, iallefall så bra at du slipper å bruke ett tonn med sparkel.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja kan hende d.. *sitter å tenker*:) jeg får se hva jeg finner på... har en kjenning som jobber på bilradio spesialisten.. kansje han kan gi meg noen tips.. Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Så det blir ikke sterkt nok vis man bare trekker filt-duken over og dynker i polyester? Tror noen oxo legger glassfiber matta på innsiden av kassen foresten.. Se her: http://web.njit.edu/~cas1383/proj/Glassing1/index.htm Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg