dinge Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 har formatert pcen min nå.og da måtte jeg finne igjen mitt passord og brukernavn,noe jeg ikke husket selv. og det er jo en søkefunsjon her som skal gi dette. men det kommer kunn brukernavt,og ikkeno passord. utrolig plagsomt. prøv å få fikset det. endte opp med at jeg laget ny bruker pga det. bare så det er sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 kan godt hende jeg har gjort noe veldig galt,men jeg fikk det hvertfall ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hadde hjulpet ganske mye hvis du oppga hva den andre brukern heter... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hadde hjulpet ganske mye hvis du oppga hva den andre brukern heter... dinge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Prøvde du å bruke den "mistet passord"-saken da ? http://www.bilforumet.net/login.php?do=lostpw Det eneste du trenger er epost-adressen du registrerte deg med. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Prøvde du å bruke den "mistet passord"-saken da ?http://www.bilforumet.net/login.php?do=lostpw Det eneste du trenger er epost-adressen du registrerte deg med. jepp,har sikkert prøvd det rundt 6-7 ganger nå. men uten hell.kom kun brukernavn. men,ny bruker gjør ikke meg så stort heller egentlig,er ikkeno problem. men tenkte kanskje hvis andre skulle få problemer med det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har mailet deg passordet nå, sjekk om det virket. PS: Kan ikke se passordet ditt, hvis du tror det Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 dr_s den funksjonen fungerer desverre ikke ...trur det var her eller på fmcn jeg slet med å få tilsendt passordet iallefall.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 funket fortsatt ikke det gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 jeg får heller ikke noe passord tilbake. så jeg måtte også lage meg en ny en.. får bare brukernavnet i mailen min ikke nytt passord... bruker navnet der er beemern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det som skjer når du ber om å få tilsendt nytt passord, er at du får en link i mailen din som er valid i 24 timer. Klikk på den, så vil du havne på et sted der du kan ENDRE passordet ditt til et nytt et, dvs resette det. Dette ble testet senest idag, så det SKAL virke! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 HUSK: Noen epostkontoer sitter på hissige spamfiltere. Hotmail bl.a vil sannsynligvis filtrere ut en slik mail og tro det er spam. Jeg testet nettopp dette på min egen mailkonto, som er bilforumet.net sin server, og da gikk det fint. Kom gjerne med tilbakemeldinger! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg