Gå til innhold

passord!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har formatert pcen min nå.og da måtte jeg finne igjen mitt passord og brukernavn,noe jeg ikke husket selv. og det er jo en søkefunsjon her som skal gi dette. men det kommer kunn brukernavt,og ikkeno passord. utrolig plagsomt. prøv å få fikset det. endte opp med at jeg laget ny bruker pga det.

bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du å bruke den "mistet passord"-saken da ?

http://www.bilforumet.net/login.php?do=lostpw

Det eneste du trenger er epost-adressen du registrerte deg med.

jepp,har sikkert prøvd det rundt 6-7 ganger nå. men uten hell.kom kun brukernavn.

men,ny bruker gjør ikke meg så stort heller egentlig,er ikkeno problem.

men tenkte kanskje hvis andre skulle få problemer med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det som skjer når du ber om å få tilsendt nytt passord, er at du får en link i mailen din som er valid i 24 timer. Klikk på den, så vil du havne på et sted der du kan ENDRE passordet ditt til et nytt et, dvs resette det. Dette ble testet senest idag, så det SKAL virke!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSK: Noen epostkontoer sitter på hissige spamfiltere. Hotmail bl.a vil sannsynligvis filtrere ut en slik mail og tro det er spam. Jeg testet nettopp dette på min egen mailkonto, som er bilforumet.net sin server, og da gikk det fint. Kom gjerne med tilbakemeldinger!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider