Gå til innhold

Mitt Honda CRX prosjekt!

Ranger emnet

ChR|S^_

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor skal beistet av en forsterker plasseres?? ser topp ut dette!! ;)

Var det jeg ble litt usikker på akkurat nå! Var ute og hadde i kassen, og der jeg hadde tenkt å plassere forsterkern ble det ikke plass angry

Men så fikk jeg en ide! Planen ble da å lage ny rygg på baksetet, og montere inni der. Dere skal få se, må photoshoppe litt først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut litt flere bilder jeg :)

Hjeeeelp!

IMG_7759.JPG

IMG_7760.JPG

IMG_7761.JPG

IMG_7762.JPG

IMG_7763.JPG

Omtrent sånn blir forsterkern plassert da, men mye mer inn i seteryggen.

IMG_7765.JPG

Fra fremsiden skal det lille dekselet på forsterkern skrues av og vi får se innnmaten på forsterkern gjennom et lite vindu av herdet glass/plexiglass :)

IMG_7766.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser guddis ut detta her! :titties:

Glassfiber er genialt ''lett'' å jobbe med på en måte, fine former, lett å lage osv, men fy f@k,k så jævli det samtidig er! poly-søl overalt klr som fakk på fingra osv. vær glad du skal trekke over glassfiberen og ikke lakke den! DET er hark det:D I Know, har bygd frontfanger:)

Liker prosjektet ditt m'm

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Ser guddis ut detta her! :titties:

Glassfiber er genialt ''lett'' å jobbe med på en måte' date=' fine former, lett å lage osv, men fy f@k,k så jævli det samtidig er! poly-søl overalt klr som fakk på fingra osv. vær glad du skal trekke over glassfiberen og ikke lakke den! DET er hark det:D I Know, har bygd frontfanger:)

Liker prosjektet ditt m'm[/quote']

Takk! Endelig en kommentar ;) Polyestern er noe dritt ja, dere skulle likt å sett garasjegulvet vårt :scared Var å "armerte" med hønsenetting nå, så blir det et lag med glassfiber utenpå det igjen, tror det får holde. Er ganske stivt sånn som det er faktisk. Eller tror dere jeg bør ha på mer? Skal også hive på en haug med avstivninger inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sinnsykt bra ut..Iallefall til å være første gangen:D Gratulere så mye..håpe på et bra resultat;) Blir vell glassfiber på meg neste gang også..

Tusen hjertelig :) Er rimelig fornøyd jeg også, men fuck, er spent på lyden av subben jeg :titties: Om det spiller dritt så blir jeg lei meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig :) Er rimelig fornøyd jeg også, men fuck, er spent på lyden av subben jeg :titties: Om det spiller dritt så blir jeg lei meg!

Ser jo kjempe bra ut dette.. :thumb :thumb

Må rekne med å gjøre ting noen ganger, det har eg funne ut... hehe

Sjeldent det blir optimalt med engang... :wonder

Men ser som sagt dette ser kjempe bra ut... Bare å kjøre på... m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider