Gå til innhold

Mitt Honda CRX prosjekt!

Ranger emnet

ChR|S^_

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen er de tegentlig å sitte i baksete på bilen nå?? med tanke på at forsterkeren likker på langs i baksete ryggen..

kjempe bra laget til!!!

kassa ble fet!

Hohoi, liv i gamletråden min også :D Ikke noe problem å sitte i baksetet, merker ikke at forsterkern er plassert der. Har litt problemer med forsterkern for tiden også, subwooferutgangene kobler ut hele tida, og det smeller i subbene. Noen ganger kobler forsterkern seg helt ut, og forsterkern går i protect. Må gå over kablene og sjekke ut litt, viss ikke gir jeg den til et elektrogeni her i bygda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi, liv i gamletråden min også :D Ikke noe problem å sitte i baksetet, merker ikke at forsterkern er plassert der. Har litt problemer med forsterkern for tiden også, subwooferutgangene kobler ut hele tida, og det smeller i subbene. Noen ganger kobler forsterkern seg helt ut, og forsterkern går i protect. Må gå over kablene og sjekke ut litt, viss ikke gir jeg den til et elektrogeni her i bygda :)

dritt hvis forsterkeren er føkka.. kosta jo 7 gærninger liksom.. ikke bare å kjøpe ny!

1988 - Bmw 325ix touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ikke mer enn 7 brente transistorer i forsterkern! :hvaskjera

Han som holder på med den driver å leter etter deler til den nå. Noen som vet hvor man får tak i sånt? Tror det var noen spesielle transistorer som han ikke fikk tak i der han vanligvis handler..

Kan dette ha skjedd pga varme? Mener å huske at du hadde forsterkeren inneklemt mellom setet og kassen?

Jeg har ikke peiling altså, bare lurte siden den forsterkern går jo egentlig for å være veldig bra slik jeg har oppfattet det..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihe, kjipe greier med forsterkeren!

jeg vil tippe at de har noen transistorer på ELFA men jeg tror det må være matchede tranistorer?

hukser ikke helt hvordan de greiene var:P

men har du et serienummer som står på transistorene så kan jeg lete litt å se hva jeg finner;)

Wow. Ja jeg får høre med ham.. Rekner med at han finner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider