Gå til innhold

Mitt Honda CRX prosjekt!

Ranger emnet

ChR|S^_

Anbefalte innlegg

Prøv de du :) er jo du som skal ha de i bilen din, men personlig tror jeg du kommer til å droppe de ;)

Det tror jeg og ;) De ser litt spinkle ut.. Har en Pioneer 6*9 her da, men mangeler den andre.. En annen kompis av meg har disse, og de spiller som f***, er de sykeste 6*9 jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det jeg lurer litt på er hvordan du skal gjøre det med amp'en, ser for meg at det kan bli litt dårlig lufting for den om den er klemt inn / bygget inn i setet og har subkassa rett bak seg ? Hadde jo vært uendelig tragisk å skade en skjønnhet som den Audisonen der =).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer litt på er hvordan du skal gjøre det med amp'en, ser for meg at det kan bli litt dårlig lufting for den om den er klemt inn / bygget inn i setet og har subkassa rett bak seg ? Hadde jo vært uendelig tragisk å skade en skjønnhet som den Audisonen der =).

Er en klaring på 2-3 cm mellom seteryggen og subben, og det blir enda mer når jeg får felt inn forsterkern. Det blir helt åpent, så tror ikke det skal bli noe problem med varme/lufting. Dette er også en meget praktisk løsning, ved at jeg bare kan legge ned seteryggen når jeg skal justere og koble. :) Blir det for varmt for den, får jeg heller investere i MAC2-modulen, med vifter hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden sist nå.. Har pusset noen timer nå, og dere får sikkert se resultatet ikveld :) Ellers har jeg kjøpt inn det jeg trenger av rca-kabler, strømkabler og batteriklemmer. Merkene var Stinger og Phoenix Gold.

Bestilte også takluke idag, i carbon yodude Så lommeboka begynner å bli ganske tynn nå :(

Er heldigvis ikke så veldig mye som gjenstår, bare å få montert forsterkern, legge opp kabler, trekke alt, og kjøpe inn/montere høyttalerne. Satser på å få stativet til forsterkern idag, fyren som skulle lage det til meg har hatt litt mye å gjøre i det siste.. Så bare følg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder som lovet!

Skrudde av dekselet på forsterkern for noen dager siden, måtte bare se hvordan det så ut Devil Ble ikke skuffet, så dette skal nok bli tøft å se på gjennom setet ;)

IMG_7810.JPG

IMG_7811.JPG

IMG_7814.JPG

IMG_7816.JPG

IMG_7819.JPG

IMG_7820.JPG

IMG_7823.JPG

IMG_7824.JPG

IMG_7827.JPG

Så var det over til f***skapet.. hehe ;) Skal trekke imorgen, først et lag med 0.5 cm (ca) skumplast, og deretter hud.. Om dette ikke går bra, får jeg bare kjøpe inn skai..

Nesten ferdig:

IMG_7891.JPG

IMG_7892.JPG

IMG_7894.JPG

IMG_7896.JPG

IMG_7897.JPG

Så et litt artig bilde til slutt ;)

IMG_7898.JPG

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekte idag! Fikk noen små rynker, men er kjempefornøyd! Stor takk til torslett for hjelpen :) Fikk litt sjokk når jeg kom inn og så bildene, for det kom frem flere rynker enn en ser på rett :crazysant

Fikk også to bretter, så det gjenstår litt arbeid enda på "hattehylla" mi..

IMG_7903.JPG

IMG_7904.JPG

Min gode hjelper :)

IMG_7905.JPG

IMG_7906.JPG

IMG_7908.JPG

Vi la først 0.5 cm skumplast, og deretter hud. Helt jævlig å jobbe med! damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn for noen kommentarer jeg får ;)

Fått stativet mitt nå :) Lurer på om jeg må til å stive det av..

Tøft?

IMG_7910.JPG

IMG_7912.JPG

Forsterkern prøvesitter :)

IMG_7913.JPG

IMG_7914.JPG

IMG_7915.JPG

Legg merke til min veltrente mini-elg for en balanse den har!

IMG_7919.JPG :hello:

Begynner å nærme seg :)

IMG_7936.JPG

Fikk som jeg håpte et såpass glis mellom forsterkern og platen at jeg lett skal klare å få plass til noe belysning og trekke skinnet innover igjen for å feste det.

IMG_7938.JPG

Noen kommentarer denne gangen da? knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et veldig tøft prosjekt! :D håper det spiller like bra som det ser ut! ;)

Jeg har ikke så veeeldig sansen for bilen din, etteresom jeg synes den er litt liten, men det er en helt annen sak! Er forsåvidt mer opptatt av anlegget enn bilen, jeg, så det er absolutt ikke noe problem. Hehe..

Får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for subber og forsterker?

Hva skal forsterkeren dra?

Hva slags frontsett og diverse andre høytalere skal du ha?

Håper virkelig ikke du har svart på dette før, ettersom jeg bare liker å se på bilder og lese litt når jeg finner noe spennende... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et veldig tøft prosjekt! :D håper det spiller like bra som det ser ut! ;)

Jeg har ikke så veeeldig sansen for bilen din, etteresom jeg synes den er litt liten, men det er en helt annen sak! Er forsåvidt mer opptatt av anlegget enn bilen, jeg, så det er absolutt ikke noe problem. Hehe..

Får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for subber og forsterker?

Hva skal forsterkeren dra?

Hva slags frontsett og diverse andre høytalere skal du ha?

Håper virkelig ikke du har svart på dette før, ettersom jeg bare liker å se på bilder og lese litt når jeg finner noe spennende... Hehe..

Hehe, ja det er ikke akkurat noen familiebil ;) Men den er artig å kjøre derimot! :D

Kjøpte forsterkern brukt for 7000, den kostet 13000 ny. Den skal dra alt. Subbene kjøpte jeg nye, for 1500 kr stk. Har et 5.25" phoenix gold octane komponentsett fremme nå, som jeg har på lån med en kompis.. Blir sikkert kjøpt inn noe bedre snart, når økonomien kommer til rette igjen :) Er russ om noen måneder snart også, så det går vel litt penger til alkohol og diverse da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider