Gå til innhold

Styling til VW Caddy -04

Ranger emnet

sRt

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noe styling til VW Caddy? Jeg er interessert i alt: lykter framme og bake, fullt bodykit, senkesett, fetere grill osv osv...

Jeg har søkt på google i flere dager og det eneste jeg fant var en frontfanger på en tysk side som egentlig var ganske tøff, men litt kjipt om man ikke får tak i noe til å ha bakpå bilen... Sideskjørt kan man alltids trikse frem, så det er ikke førsteprioritet...

Takk til dere som hjelper meg å lete!

Ps, hvis noen firmaer har masse kontakter hadde det vært ypperlig om dere orket høre litt rundt, så kanskje vi kan ordne en deal ;)

Om noen fortsatt er i tvil, så er det en slik bil:

i.vw.caddy.front.white.04oct.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er vel egentlig at det er feil bil å style....

men hvis du søker litt på ebay.de bla så kan det hende du finner noe;)

Hvem sa at det er feil bil å style, foruten deg?

Bra om du gjør det sRt! Har ikke sett noen fete mk5 Caddyer i Norge enda! :)

Forresten så er eBay.de selvfølgelig tysk, og annonsene er derfor skrevet på tysk. Du kan gå på eBay.co.uk om du vil finne auksjoner i Storbritannia, men de tyske annonsene står stort sett kun på tysk (og på .de-siden).

Det bør finnes nok av styling til Caddy på eBay eller tyske tuningsjapper.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har funnet senk fra både cobra og fra disse: http://www.mzb.cz

Men så er det jo bodykit da :(

og ps, jeg mente menyen på ebay, at den kunne være engelsk siden det er såpass stort osv, fatter jo at annonsene er tyske :)

og ps igjen neonmuffler, det er en varebil, og litt av vitsen er å få en firmabil som vekker litt oppsikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider