Gå til innhold

Problemer med sete varmen i min leon.....

Ranger emnet


TurboLeon

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettop kjøpt meg en Seat Leon 1,8 20VT 2002...

Og etter to dager fikk jeg prblemer med at setevarmen ikke vil fungere, noen so har forslag til hva jeg kan gjøre ??

Meget godt fornøgd med bilen, men veldi irritert over setevarmen!

 

MVH

Andreas

 

Ikke at jeg har erfaringer med seat, men jeg ville sjekket jording og ledninger til og fra... og evt. bryter...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka sikringa ja, men den er hel...virker jo på passasjer siden.. Var bare så merkelig at dette skulle sje....virka jo da jeg kjørte bilen hjem etter at jeg hadde kjøpt den... merkelig at både den i rævva og den i ryggen skal bli ødelagd samtidig!

Noen som vet om dette er mye arbeid og gjøre noe med ??

Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk samme feilen på min rett etter jeg hadde kjøpt den. De byttet bryteren på garantien. Imidlertid hjalp ikke det stort for det var bare noe som hadde løsnet under setet. En enkel sak mao. Når det gjelder den setevarmen, så har jeg kun varme i selve sitteputa og ikke i ryggen. Dette gjelder for begge stolene foran. Vet ikke om det er standard eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min skal det vere både i rygg og i puta, men ingen funker på førersiden :(

har hørt at noen av de ledningene under kan være litt sensetive, med andre ord om du vasker bilen å tråkker påsete me knærna..så kan de bli ødelagt..gjort noe sånt?

viss ikke..så..2 dager etter kjøp...garantii?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår