Tombra Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Elgen døde iallefall momentant... Tenk å sitte fast inne i bilen mens en skadet elg ligger å sparker rundt øra dine...! Syke bilder BTW! Elgen er det jeg frykter mest når jeg er ute å kjører hvertfall Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Sinnsykt. Ser jo ut som om noen har sprengt elgen fra innsiden.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Helmia sin hjemmeside. Godt det endte bra for piloten. Noen som vet om det er påbudt med HANS i rally? Ut i fra vomfyllet på hodestøtten å dømme kan det nesten se ut som at han har klart å dukke litt. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg