Gå til innhold

Nissan 200SX på vei mot hjemseng (nøtterøy)

Ranger emnet

Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

Jeg kom ut av bussen på bergan da jeg så en Nissan 200SX kjøre sakte forbi. Han som kjørte bilen må ha vært gal, får rett etter han hadde kommet seg over fartsdumper'n ga han full faen bortover mot hjemseng. Noe av den deiligste lyden jeg har hørt på lenge :p wroooooom, PSSSH!

Den så ut som denne, veldig orginal, men med stygge felger:

vote_380_nissan_200sx_racing_edition.jpg

Rå lyd i disse bilene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke min med mindre bilen har blitt bøffa siden i dag morges. Men min har forsåvidt stygge felger om dagen den også :rolleyes:

Hehe, din ser ganske mørkegrønn ut også hvis det er den på bildet?

Denne var sort. Så ut som orginal vinterdekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har store problemer med synet ditt om du mener den du pasta bildet av er gr0nn. :)

svart:

S14%20front%20angle%20medium.jpg

gr0nn:

200SX_frontview.jpg

:)

Jeg mente ikke at den jeg hadde pasta var sort, får den er mørkegrønn. Jeg mente den jeg så var sort og at espsko sin er mørkegrønn som den som jeg har pasta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kommentere litt, så jeg får gjøre det i denne posten. Ville bare si to ting

1) halvparten av alle bilene som blir spottet er 200sx og skyline..

2) halvparten av de som spotter bilene kjører selv moped og får gjerne ikke lappen må mange år. ikke negativt men er litt morsomt...

1ern er jo klar da: er mye kulere å spotte en 200sx og skyline enn det f.eks er å spotte en audi? Sikkert mange som spotter fete audier også, men ingen som gidder å skrive om det? babyhmm?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kommentere litt, så jeg får gjøre det i denne posten. Ville bare si to ting

1) halvparten av alle bilene som blir spottet er 200sx og skyline..

2) halvparten av de som spotter bilene kjører selv moped og får gjerne ikke lappen må mange år. ikke negativt men er litt morsomt...

Jepp... og civic.... det er sikkert mer civicer i norge enn folk, og likevell er det helt spes når noen ser en med plast på...=)

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider