Gå til innhold

Nissan 200SX på vei mot hjemseng (nøtterøy)

Ranger emnet

Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bilen du refererer til er en SVART 200SX. Det er naboen til eksen min. Har gått forbi den et par ganger :P Kan sikkert mekke opp et bilde hvis jeg skal ut dit igjen. Den holder til på Hårkollen.

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ut av bussen på bergan da jeg så en Nissan 200SX kjøre sakte forbi. Han som kjørte bilen må ha vært gal, får rett etter han hadde kommet seg over fartsdumper'n ga han full faen bortover mot hjemseng. Noe av den deiligste lyden jeg har hørt på lenge :p wroooooom, PSSSH!

Rå lyd i disse bilene!

Det ville være meg det, svart S14a, må jo gasse litt, men gal, nja.. Er tøffe de felgene da, er orginale stålfelger faktisk, gjør at man gleder seg litt ekstra til sommeren =)..

Er helt orginal utvendig, liker å gjømme ting under panseret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men velkommen til forumet dah.. ;)

hva blir det med trimming a?

:naaaws

Jo takker, måtte jo det når du sier jeg er blitt kalt gal på bilforumet hehe.Tenker du på effektøkning?? Det er ulovelig det, huff å huff driver da ikke med slikt=)

Utover det ingen komentar :fingers: , men det er noe som tapper lommeboka..

Og Hans Petter hva mener du med at jeg ikke bremser med det første???

Så du deg selv i aksjon med Sierra'n el?? Syyyyke mannen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takker, måtte jo det når du sier jeg er blitt kalt gal på bilforumet hehe.Tenker du på effektøkning?? Det er ulovelig det, huff å huff driver da ikke med slikt=)

Utover det ingen komentar :fingers: , men det er noe som tapper lommeboka..

Og Hans Petter hva mener du med at jeg ikke bremser med det første???

Så du deg selv i aksjon med Sierra'n el?? Syyyyke mannen, hehe.

Hmmm? jeg...? vet ikke hva du snakker om.... aneglsmili

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å gjøre noe med skiltene før du legger ut bilder? :rolleyes: heyyou

Altså å farge de hvite eller noe?

Det er ikke jeg som har lagt ut bildene. Så får håpe Biltilsynets disipler ikke er her inne å snoker..

Hvis det er tyveri så kan jeg opplyse om at jeg er den heldige eier av en Benelli Nova, og til de som ikke veit hva det er, så er det en pumpehagle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å gjøre noe med skiltene før du legger ut bilder? :rolleyes: heyyou

Altså å farge de hvite eller noe?

kanskje bildene har blitt lagt ut på nettet før med usladda skilter..? Kanskje du ikke trenger å bry deg..? :wonder

Hvorfor er dere så kjipe på detta med skiltnr?? Bilen har da stått på Gatebil med samma platene på! bare å lese av!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider