Gå til innhold

klassiske bilspill=)

Ranger emnet

J-ski

Anbefalte innlegg

leter etter en klassiker, er det noen som har spillt et spill som heter "Interstate 76" har leita som F*** men finner det ikke noenstess noen som kan hjelpe?

Mens jeg er inne på temaet, jeg er dritt lei av å spille nye bilspill jeg vill ha tilbake "The classics" åhhh det var tider det=) er det noen som vet av noen gode gammle bilspill og hvor man kan skaffe de?

takk på forhånd :D

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Interstate 76 var sjef da!!!

Har det ikke lenger desverre, men har spillt det i maaaange timer :D

Kom vel Interstate 82(?) eller no også?

Interstate 82 kom vel like etter ja, men 76 var bedre. Har begge på orginaldisker i rote esken min sammen med Stunts.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Interstate 76 ja, det var gode minner det;)

HAr bare den ene innstallasjons cd'en, irritert mg over det leeeenge... :(

Har ikke prøvd Interstate 82, men den har kommet ja.. ;)

Mmmm, rakettbatteri på siden av bilen og enooooooormeeee baner

EDIT: Kom plutselig på at jeg har et annet fett spill som ikke kan innstalleres på XP, d r for win 95 :P, Grand Prix Legends, et skitrått spill med gamle formel-biler på kjente baner som f.eks nübrugring nordschleife, hockenheim etc.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Kom plutselig på at jeg har et annet fett spill som ikke kan innstalleres på XP, d r for win 95 :P, Grand Prix Legends, et skitrått spill med gamle formel-biler på kjente baner som f.eks nübrugring nordschleife, hockenheim etc.

Har du prøvd å høyreklikke på .exe filen, velge egenskaper, kompabilitet og der merke av: Kjøre dette programmet i kompabilitetsmodus for, velg Windows 95. Dette pleier å virke for å kjøre gamle spill, virker også ofte på dos spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider