J-ski Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det er ett tekst dokument som heter Codes som følger med spillet... se hva du skal skrive der... Takker og bukker=) :hello: Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hvordan får jeg lagt inn stuts? Må jeg legge det ned på en diskett for å så legge det inn? Edit: Fikk det til.. bare la filene inn på en USB penn.. så linka jeg til den :D Edit2: Nå får jeg F*** ikke til å kjøre spillet... Kommer meg til der det står "broderboud software presents" så kommer jeg meg ikke lengre.. Help anyone? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hvordan får jeg lagt inn stuts?Må jeg legge det ned på en diskett for å så legge det inn? Edit: Fikk det til.. bare la filene inn på en USB penn.. så linka jeg til den :D Edit2: Nå får jeg F*** ikke til å kjøre spillet... Kommer meg til der det står "broderboud software presents" så kommer jeg meg ikke lengre.. Help anyone? er det noen andre måter for og instalere stunts? jeg har verken usb pen eller noe :S får ikke til og instalere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Siden under er vel verdt å sjekke! http://www.abandonia.com Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Siden under er vel verdt å sjekke!http://www.abandonia.com takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk takk happyhappy Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 sagt det før i tråden.. og sier det igjen http://www.the-underdogs.org/ Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 sagt det før i tråden.. og sier det igjenhttp://www.the-underdogs.org/ Mange spill, men rotete side. Og det er en del spill som ikke virker... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ingen som nevner carmageddon serien???? noen som har fått det til å virke med xp? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Det derre carmageddon 2000 eller hva det nå heter fikk jeg til på XP. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jojo, men av de 2(?) gamle... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 jojo, men av de 2(?) gamle... Last nå bare ned det derre 2000 greiene. Det er jo helt likt som det første! Tror jaffal det het 2000... EDIT: Fant ut at det var Carmageddon 2: Carpocalypse now jeg spilte. Ikke 2000. Men det funket i XP. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Får ikke til å bytte motoren i Street rod 2... : | Tar av alle delene, men hva skal jeg gjøre videre? oppgradering ifra minste 6'ern til største 8'ern :p Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Får ikke til å bytte motoren i Street rod 2... : |Tar av alle delene, men hva skal jeg gjøre videre? oppgradering ifra minste 6'ern til største 8'ern :p kjøpe ny motor og deler til den, også er det vel bare å skru løs motoren + fjerne den ledninga (som var der på 1'ern ihvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Sliter litt jeg... kjøper ny motor, derreter demonterer jeg alt, alle skruer, løser også girkassen.. hva mer må jeg gjøre? Edit: fant til slutt ut at der var en vaier også ja :p Trikset mit før dette var å sprenge motoren ;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yota4ever Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Noen som husker ett bilspill der man kunne satse bilen eller bare penger,og etter hvert løp så dro bilen til verkstedet der du kunne kjøpe stampers og alt mulig til bilen.Tror porchen var den beste bilen på det spillet,noen som husker hva spillet hette? Siter Hvordan hadde verden sett ut uten Toyota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg