Gå til innhold

Elektrisk Vindusheis

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei i norge finnes det ikke "BILLIGE" deler...

Men kanskje det da hadde gått ann å bestilt en bråta med dette eller noe..

Er ute etter dette da jeg nå endelig skal starte på mitt prosjekt... bare veldig i tvil om jeg skal bygge en 16v gti motor eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:drive2

Kanskje et gruppekjøp hadde vært en mulighet om man hadde funnet noen universale som funker bra? Originale koster vel 1500 pr side?

Klin til med 16v...angrer ikke akkurat jeg da:)

Har veldig lyst på det siden toppen på dem er så jævlig deilge å se på hehe

Vet ikke hva jeg trenger av deler så derfor er jeg veldig i tvil... men ja jeg har lyst på 16v og gjøre det til en turbo bil men ikke mere enn 200hk rett ut på hjula..

Sikkert en håpløs drøm :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg nok anbefale at du tar et valg...skal du klare deg med 16v N/A, eller vil du ha turbo. Skal du ha turbo er det like greit å bygge den fra grunnen av vil jeg tro. Må jo ha nye stempel osv om du skal ha turbo...

El-vindu: Her er en mulighet fra England...Spal universale kit.

El-vinduer

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg nok anbefale at du tar et valg...skal du klare deg med 16v N/A, eller vil du ha turbo. Skal du ha turbo er det like greit å bygge den fra grunnen av vil jeg tro. Må jo ha nye stempel osv om du skal ha turbo...

El-vindu: Her er en mulighet fra England...Spal universale kit.

El-vinduer

Nice....

Vil vel heller prøve å finne en side i tyskland eller Usa da krona har falt veldig så det er billigere i fra de landene.. euroen ligger på 8 kr og Dollarn ligger på 6kr hehe.. sitter oxo med DTS sin tuningkatalog ved sieden av meg og der er det satan meg mye fett.

Dems hjemmeside er DTS men eneste problemet er att jeg ikke skjønner en eneste meter med tysk.. knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DTS:

Fensterheber2.jpg

Pris: 79,90 euro

Laget av FK mener jeg....

Link

Det blir jo 639kr så det er jo en pris man kan leve med.. har jo selvfølgelig glemt å si att jeg må ha dette til 90 dører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er universale, så det har ikke noe å si hvilke dører du har. De monteres ved at du flytter inn den tappen som sveiva står på originalt...og bruker det rette tannhjulet mellom tappen og det "innvendige" hjulet på denne DTS-saken.... Så effektivt sett er dette en vindushevermotor m/litt ekstra, og ikke komplett mekanisme. Den så nøyaktig ut som dette den de monterte i The Golf, og den roste de veldig. Her bruker du altså den originale hev/senk-mekanismen. Veldig viktig å rotere motorenden og enden som skal stå på "sveivetappen" 180grader i forhold til hverandre, da trenger ikke wirene mellom disse være helt rett...

Så stikker man på huggern og snoker seg opp noen fetere brytere, f.eks fra en eller annen VAG, med lys i gjerne:) De som følger med ser dritt ut. Kan hende DTS har noen som ligner på de originale. Jeg synes plasserngen i midtkonsollen er teit, jeg ville lagt mine brytere inn i dørpanelet en plass...

Tror jeg skal kjøpe meg et sånt par jeg også!!! Så er det klart for et evt G3-dash:)

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje om det er noen her som er über god på tysk så kanskje den personen kan sende en mail til DTS å høre om vi kan få kvantum rabatt ved bestilling av flere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider