Gå til innhold

Elektrisk Vindusheis

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er med på denna.

er det brille2k eller mr.jensen som har rett her?

-Marius

Hvordan da? Det settet som jeg har linket til er som jeg beskrev det. Kan etterhvert prøve å lete opp den guiden fra The Golf...

Vet ikke hvordan det er med frakt, eller kursen - og om det lønner seg å kjøpe FK-produkter fra USA, men man får dem derfra også...akkurat samme kit'ene....FK Automotive USA

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me 2! :) Men da hadde det vært fint om det ikke tok 4 måneder før folk gidder å bestille.. For jeg har ikke vindusheiser på sjåfør siden! hehe...

Det beste med tanke på plassering av bryter må vel være en bryter som fyller opp hullet hvor den manuelle vindusheiseren satt....? :)

Og sånn forresten, jeg vet han Svessa (tror det var det han kalte seg...Han med vingegolf saken..) har montert elektrisk hever av vinduene. Mener å huske han tok det fra en annen bil eller no i den duren.......

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få det til fortere enn 4 mnd da helst innen en mnd oxo hehe..

men er det noen her som er über dyktig i tysk? så er dem hjertlig velkommen til å sende DTS en mail om spørsmål om grupperabatt.. Jeg er med..og har sikkert ett par til som er med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Nå er det 7stk som er med på dette...

De heldige er:

Mrjenssen

Cleanvw

Demogorgon

Remster

Mspeed

Fredstian

Om det er flere så si i fra.. skal prøve å se om jeg kan få sendt mail og når jeg får svar sier jeg i fra.. happyhappy

Det blir forhondsbetaling så det ikke blir noe kluss med dette.. Jeg vil nødig sitte med 3 exemplarer og ikke bli kvitt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere leser posten ordentlig så ser dere hva prisen blir... men dette er da uten porto og den slaks... jeg skal få sendt en mail til dem...prøver først på engelsk får håpe dem skjønner det.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail du! :) Så får vi høre pris, først da ser vi hvem som er med! ;) Forhåpentligvis blir det en vettu pris..

Tror ikke det blir for ille egentlig må bare finne en som kan oversette meilen min til tysk for meg hehe skal ta noen telefoner til noen kompiser...

Ballocks

Har jo en kompis som bor i tyskland,men han er selvfølgelig i California nå da og jeg vet ikke når han kommer hjem igjenn skal se om jeg får tak i han hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da? Det settet som jeg har linket til er som jeg beskrev det. Kan etterhvert prøve å lete opp den guiden fra The Golf...

Vet ikke hvordan det er med frakt, eller kursen - og om det lønner seg å kjøpe FK-produkter fra USA, men man får dem derfra også...akkurat samme kit'ene....FK Automotive USA

må man ha 90' dører eller ikke?

brille2k sier man må, du sier det ikke spiller noen rolle..

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider