phase Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 vet noen om en svart civc med mugen tuning i bodø??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Mye dekaltrim i hvertfall. Det strides hvorvidt det faktisk er snakk om noe mer enn fet eksos. Fin er bilen uansett! Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 er det en sort HB ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phase Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by galaczy er det en sort HB ? Hmm...Er det den Tore hentet for en stund siden..? Med ITR cams osv... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Nei, det er forrige generasjon Civic (95-98?), Vti for å være mer eksakt. Det er ikke snakk om en Type-R, bare en hel haug med dekaler... Ryktene skal ha det til at den pumper nærmere 250 hk uten turbo, men det tviler jeg på. 250 hk er MYE på en 1,6 uten ekstra blåser! Broren til eieren, eller Dick Chang for de som vet hvem det er, drev tidligere med import av japanske trimdeler, så jeg tviler ikke på at den er "lettere" modifisert. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Originally posted by OMR Nei, det er forrige generasjon Civic (95-98?), Vti for å være mer eksakt. Det er ikke snakk om en Type-R, bare en hel haug med dekaler... Ryktene skal ha det til at den pumper nærmere 250 hk uten turbo, men det tviler jeg på. 250 hk er MYE på en 1,6 uten ekstra blåser! Broren til eieren, eller Dick Chang for de som vet hvem det er, drev tidligere med import av japanske trimdeler, så jeg tviler ikke på at den er "lettere" modifisert. Hmm, type R av den modellen har aldri kommet såpass langt fra moderlandet at norske entusiaster har fått slått kloa mesterverket :mad: Videre kan det nevnes at den yter 185hk orginalt :cool: Kom vel i 96 og blei produsert fram til og med 00 så kom neste generasjon har jeg får meg... :) Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg