Gå til innhold

Ladies and gentlemen - the FQ400


Jarbra

Anbefalte innlegg

Motoren er den samme, men effekten er nå 405 hestekrefter ved 6800 omdr. Den har kjøreegenskaper til å holde følge med Lamborghini på bane, og med det fantastiske 4-hjulstrekksystemet gjør den 0 til 100 kilometer i timen på 3,5 sekunder - og nåla stopper ikke før den når 282 kilometer i timen.

 

Behold, the FQ400:

 

lancerfq40005_03_1024.jpg

lancerfq40005_04.jpg

lancerfq40005_06.jpg

lancerfq40005_07.jpg

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke huske å ha skrevet at den er ny? Syns bare det er en fantastisk maskin.

 

Tja.. ;)

Neida, bare ble litt overrasket her i sted. ;)

 

Fine muligheter for ny bil. De skulle lage rundt 100, har kun solgt halvparten av dem. Så løp og kjøp!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW, videoen nevnt kan bli sett her:

http://video.google.com/videoplay?docid=5639412376935133899

ANBEFALES!

 

Alle som ikke forstår hva turbo LAG, eller hvorfor man bør stroke en Evo motor hvis man ønsker mye hk kan se den videon...

 

Se nøye når han skal kjøre om kapp mot den lille reka av en bil..

Begge legger gassen i bånn... Hva skjer :thumb

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det derre er en flott maskin!

Maken til kjøre egenskaper skal man lete lenge etter!

 

En bil som har bedre egenskap er Noble (husker ikke om det var m12 eller m400 akkurat nå), Man kjørte nemlig raskere rundt bane med Noble (som kun har 2wd og ingen aktive hjelpemidler) enn man gjorde med en slik EVO :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en fin bil, men den har jammen fått mye pepper av de som har kjøpt de også. Det er dessverre en del problemer med dem og en av tingene har bl.a. vært en svært kranglete girkasse. I tillegg har den som Mr_Leone sier vannvittig med turbolag. Dette kan dog gjøres noe med ved hjelp av ny mapping. Prisen er jo også en grunn til at det fortsatt er mange som ikke er solgt.

 

Tror ikke vi skal regne med å se noen slik på norske veier forresten, rattet på feil side og pris på noe som ville bli tett opp under en million skremmer nok alle som tenker på noe slikt. er nok bedre å kjøpe en vanlig evo og bruke penger på å oppgrader den, det blir langt billigere og man vil få en mye raskere bil cheers

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår