Gå til innhold

Vindusvisker relee

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kjøpte det relèet og selve hendelen hos volvohuggeren i dag..

fikk en godpris, mot at jeg demonterte det selv.

 

tok fra en 245, så det blir jo spennende å se om det går fint.

jeg trodde nemmelig relèet skulle slutte med tallet *610, men dette gjorde ikke det.

 

men, men.. for den prisen jeg gav, er det ikke så farlig.

håper jeg får tilbake intervall nå :P tror det også kan være noe problem med noe "brytere" inni motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gir du vel tilbakemelding da vel dabutcher??

har ikke hatt sjans/tid å komme meg på høggern:P

ja.. jeg skal gi en lyd..

kan være jeg tar å bytter det nå straks.

 

fikk høre hos huggeren at det er hendelen som ryker oftest.. men jeg tok like gjerne med meg begge delre, når jeg først var der.

 

bensin til/fra er uansett 50% av det jeg gav :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja rekti... tok vel ikke lange tia å bytte det der regner jeg med?

bra, daButcher!

nei, tror jeg brukte ca. 30 minutter..

men det var pga. jeg fikk en telefonsamtale midt i operasjonen, samt jeg mistet en skrue nedi gulvet, som jeg stresset litt for å få opp igjen..

 

ellers gikk alt på skinner og var enkelt, som bildene mine illustrerer i lenken jeg la ved ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du gjorde en liten tabbe siden du gjorde alt FØR du sjekka. Det er ennå usikkert om det var releet eller hendelen som var gåen. MEN, jeg var hos høggern i dag, og prøvde å bytte et relee. Fant et med fem metallpinner(mitt relee har seks) men det ble ikke bedre, hverken intervallet eller den "mellom-farten".

 

Vil nok si at det var hendelen som måtte være galt. Bare i tilfelle noen lurer.

Har det forresten noe å si med fem vs seks pinner? Og om releet er laget i 84 vs 86?

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du gjorde en liten tabbe siden du gjorde alt FØR du sjekka. Det er ennå usikkert om det var releet eller hendelen som var gåen. MEN, jeg var hos høggern i dag, og prøvde å bytte et relee. Fant et med fem metallpinner(mitt relee har seks) men det ble ikke bedre, hverken intervallet eller den "mellom-farten".

 

Vil nok si at det var hendelen som måtte være galt. Bare i tilfelle noen lurer.

Har det forresten noe å si med fem vs seks pinner? Og om releet er laget i 84 vs 86?

nei, jeg prøvde jo med ny hendel og gammelt relè, uten hell!

jeg gjorde ingen tabbe, men når jeg fikk med begge deler for 100kr, så var det jo ingen tvil..

 

å satse på at det bare var relèet, ville jo gitt meg ekstra utgifter på mer enn differansen, i bensin, samt den ekstra tiden.

 

videre, var den nye hendelen finere enn den gamle.

 

ps.det kan også være noe inni motoren din! men jeg ville prøvd med et likt relè som du hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår