boof Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg vet ikke om denne tråden skal ligge her, men jeg poster nå uansett.. jeg er på jakt etter en frontfanger fra 94 og oppover.. helst en r-fanger, men ikke noe must.. den kan gjerne være litt skadd, bare ikke så alt for mye:) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ega Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hei..har en grønn fanger..Årsmodell 1996..men den er original da..ingen sprekker eller skader.noen striper i lakken.. Siter egaT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 er d grøfte lys i den eller? pris? har du andre deler å kansje? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ega Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ja der er hull til grøftelys..kan sende bilde av den via e-mail eller mms? pris rundt tusenlappen... Har diverse originale fjærer til 850..En ny dumpventil(brukt et par dager)... Siter egaT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg