Gå til innhold

Noen som har TÜV papirer på senkesett?

zanor

Anbefalte innlegg

Jeg har papirer på mine fjærer, men det er vel forskjellige ettersom hvilken leverandør og sånt.? Kan godt finne de en dag. Vet ikke hvor hast du har jeg.. Mine er 40mm til '87 sedan, sikkert ikke så store forskjellen fysisk, men muligens forskjellige godkjenninger, skal ikke være lett vettu. Skal ta en titt jeg.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har papirer på mine fjærer, men det er vel forskjellige ettersom hvilken leverandør og sånt.? Kan godt finne de en dag. Vet ikke hvor hast du har jeg.. Mine er 40mm til '87 sedan, sikkert ikke så store forskjellen fysisk, men muligens forskjellige godkjenninger, skal ikke være lett vettu. Skal ta en titt jeg.

Takk for at du tar deg tid. :thumb

Vet egentlig ikke hvordan fjærer det er jeg, stopå bilen når jegkjøpte den forett par mnd sia.

Er røde hvertfall hehe :)

Og står påen 86mod combi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tar deg tid. :thumb

Vet egentlig ikke hvordan fjærer det er jeg, stopå bilen når jegkjøpte den forett par mnd sia.

Er røde hvertfall hehe :)

Og står påen 86mod combi..

jeg har.. men hvor i landet bor du da? hvis du bor i nærheten kan du jo låne det...

du vet ikke hva slags merke de er?

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mail! :)

Tusen takk! :)

hmm.. Hotmail trodde faktisk at det var søppelpost så jeg så ikke mailen med en gang..

Men er det sånn at det liksom er ett bretta A4 ark eller er et A3 ark som er brettet så det blir A4?

Litt kjekt å vite hehe

Men var knallbra at du gadd å sende! For bare håpe dissa folka er litt trøtte halv 8 om morran ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert A4 i utgangspunktet, men arket mitt er bare A4 med de sidene du har fått. Håper det ordner seg. Som sagt vetta søren hvordan de skal bevise hva slags fjærer du har på bilen, kan jo ikke forlange at du finner kvittering ellerno heller. Jaja. Håper det går smurt! Gi gjerne tilbakemelding. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert A4 i utgangspunktet, men arket mitt er bare A4 med de sidene du har fått. Håper det ordner seg. Som sagt vetta søren hvordan de skal bevise hva slags fjærer du har på bilen, kan jo ikke forlange at du finner kvittering ellerno heller. Jaja. Håper det går smurt! Gi gjerne tilbakemelding. Lykke til!

Ok takker. Nei ikke veit jeg...

Kommer tilbake med hvordan det gikk ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Gikk det ikke!? :(

Hva var feilen? Hvor prøvde du godkjenne? Jeg er ikke så veldig godkjent av meg, men det er kanskje sånn at senkefjærer må godkjennes og føres inn i vognkortet.? Har du tenkt å bytte fjærer hele veien eller hva mente du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble vist på Fyksen Bilservice på Gjøvik. Ja måtte vises på biltilsynet ja. Sitter bare senkesett forran(merklig egentlig, jaja.. ble kjøpt sånn) og var knekt en fjør bak så bytter alle fire..

Så hvis noen i nærheten av gjøvik/toten eller hadeland har non orginal fjører liggenes ogvil bytte mot senkefjører forran så bare PM! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider