Singh_Supreme Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Er det vannskelig å bytte det? noen fremgangsmåter? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Veldig enkelt, den er den stussen du ser med en stikker på, som går ut fra luftfilterboksen. heter forresten luftmassemåler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 trodde og det het luftmengdemåler. trodde denne var vanskelig å bytte jeg? spurte en mekaniker, og han mente det var vanskelig. + at den er vel litt dyr om jeg ikke husker helt feil? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Den er forholdsvis dyr ja, men er simpel å bytte.... Et HOT tips til alle, kjøp dere Haynes Boka til bilen dere har... ALT står der, og litt til :-) P.S. Det gjelder ikke deg Stingah, jeg vet du har den sombrero Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hihi :p kan bekrefte at den er fantastisk nyttig ja! har funnet ut det aller meste jeg har trengt der. :) kan sjekke i boka i morra hva det står.. hvilken vanskelighetsgrad det er.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det var ikke noe stress å bytte det! Bare kuka litt med de "klipse" som holder røret og luftmassemålern men med engang jeg skjønnte hvordan man tok av det så var det gjort på noen min! Hvor kjøper man den boken? Koster? Noen som vet hvor mye temp måler koster eller? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 flott at det gikk så bra :) jeg kjøpte boka mi på ebay.. bare å holde litt utkikk.. Noen som vet om den finnes på norsk? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Nærmeste du kommer er svensk, den har jeg :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det var ikke noe stress å bytte det! Bare kuka litt med de "klipse" som holder røret og luftmassemålern men med engang jeg skjønnte hvordan man tok av det så var det gjort på noen min! Hvor kjøper man den boken? Koster?Noen som vet hvor mye temp måler koster eller? temp måler som i termostat? Jeg byttet denne idag, kostet 346 kr på møller. Veldig enkel å bytte, men kjøleveska kom rennende ut:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Så du er igang og mekker :) Du kan få den mekke-boka av meg om du kommer innom byen en dag, har den på norsk. Trenger den jo ikke lenger når du har bilen :( Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har du den på norsk? Haynes boka for Vw Golf? Hvor fant du? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Så du er igang og mekker :) Du kan få den mekke-boka av meg om du kommer innom byen en dag, har den på norsk. Trenger den jo ikke lenger når du har bilen :( You got PM!:D finner ikke hvor den spedo følere sitter assa! Blir litt gaal!..! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 You got PM!:D finner ikke hvor den spedo følere sitter assa! Blir litt gaal!..! sdet er termostaten som vises på speedoen? Den sitter på høyre side på motoren, litt under dekselet. Du kan jo følge slangene kjølevesken går i, og så står det en kontakt ned mot det ene røret skulle hatt bilde, vanskelig å forklare Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Den føleren sitter rett under "spaken" som går inn i girkassa fra girspaken om bilen står i 1.gir tror jeg. Må sette den i 2.gir for å komme til. Ser forøvrig ikke ut som jeg får den pm`en, men regner med det var omtrent det samme som jeg fikk i SMS`en Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Menne HEY... Har du Haynes boka på NORSK? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg