mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Her er noen bilder fra ferieturen i fjor. Slik kan det se ut når en vil ha mye hester i en Folkevogn: Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 og slik: Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Personlig synes jeg det er å gå for langt :rolleyes: Legg merke til påttene hans!!! HAHAHAHA :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by boXer Personlig synes jeg det er å gå for langt :rolleyes: Legg merke til påttene hans!!! HAHAHAHA :D Men han kjører iallefall i fra deg ;) ha ha ha ha Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Originally posted by mk1classic Men han kjører iallefall i fra deg ;) ha ha ha ha hehe det gjør jo alle :mad: men sprøs vel om ikke jeg hadde løpt fra den på en svingete vei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg