fi_asko Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Fant ikke annet ord for det motsatte av dyp. hehe. Men skal altså bygge sub mellom setene på en mx-5. Trenger da en 10" som er så lite dyp som mulig til dette. Vet det finnes subber laget spesielt for dette. Har sett en tråd om dette før tror jeg, men finner ikke igjen den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Fant ikke annet ord for det motsatte av dyp. hehe.Men skal altså bygge sub mellom setene på en mx-5. Trenger da en 10" som er så lite dyp som mulig til dette. Vet det finnes subber laget spesielt for dette. Har sett en tråd om dette før tror jeg, men finner ikke igjen den. Heisan. Kan en Earthquake SVS 10 passe deg da tro? Monteringsdybde 68 mm, Den koster 2795.- Ta kontakt, hvis det er interesant. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Heisan. Kan en Earthquake SVS 10 passe deg da tro? Monteringsdybde 68 mm, Den koster 2795.- Ta kontakt, hvis det er interesant. Noen prisklasser for høyt den desværre. tenkte å bruke den til en RF 330 watt rms monoblokk. Sikta etter sub i 1000-1500 klassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det motsatte ordet av dyp er grunn :) Hvor mye dybde har du å gå på sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det motsatte ordet av dyp er grunn :) Hvor mye dybde har du å gå på sånn ca? Okey. Er da på utkikk etter en grunn subb. hehe. Har ikke fått sjekka dybden enda fordi den står på verkstde. Men kan jo så klart bygge litt ut uten at det har noe å si. Men en 10-15 cm har jeg vel å gå på. Og så må d jo være litt space mellom sub og bakre vegg i kassa og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Var jeg deg ville jeg målt dybden først, for så å lage en eller annen slags "dummy-kasse". Ved å fastsette maksimal dybde og kassevolum på forhånd vil du være i stand til å snevre inn utvalget til noe som passer best mulig til betingelsene bilen stiller. Er det noen andre på forumet med MX-5 som har gode tips, idèer eller innspill her? Jeg har bare vært borti MX-5 èn gang, og da var jeg altfor opptatt med å nyte de morsomme kjøreegenskapene til å sjekke mulighetene for subkasse.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg