Gå til innhold

Bare skrullinger som vil kjøpe 2førr?

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

Gjest Volvo_gutten

Opprinnelig fra annonse

NÅ HAR JEG FORSTÅTT AT DET BARE ER SKRULLINGER SOM ER UTE ETTER Å KJØPE VETERAN-VOLVO!! AV RUNDT 50 HENVENDELSER, HAR KUN ÉN VÆRT OG SETT PÅ BILEN OG HAN BURDE HELLER DRATT OG SETT PÅ EN GOLF! SÅNT TULL GIDDER JEG IKKE. AV DEN GRUNN TAR JEG NÅ DENNE BILEN AV PLAKATEN. MED MINDRE NOEN HAR EN KNALLBRA 4X4-BIL Å BYTTE BORT ELLER VIL BETALE GODT OVER PRISANTYDNING FOR DENNE BILEN, SÅ ER DEN IKKE LENGER TIL SALGS!!

Les alt her!

Forresten, hva syns dere om bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol, jævla regnestykke på han karn dær. bei sletn av å læs...

la han førr guds skyld sett dær å gnu på jubileumsmodellen sin...

meeeen.. etter å ha sett litt meir på det så ville 15K kanskje ikke være så galt.

kommer litt ann på rust osv.

er jo gjort litt med bilen. tror ikke jeg ville turt å prute tho, virker litt "bestemt" på prisen.

ombestæmt mæ etter å ha sedd meir på bildan. 15k, næhæi, 8-10 kanskje

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle vært gøy å prute med han der.

Bilen er ikke verd mer enn noen vil betale for den. Det kan godt være at den går for 15000 en dag. Men det er ikke på grunn av modifiseringen. Ikke på grunn av annonsen heller.

Har 50 stk ringt og ment at bilen er for dyr, så ville jeg kanskje ha innsett at den er det..

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså,en venteran 242 er ikke like sjeldent som det er folk på månen

Haha det var faen meg bra sagt!

Kanskje ikke så rart ingen gidder å kjøpe når han juger om at det er en jubileumsutgave. Disse fantes bare som 77 og 87 mod for 240. Eller han sier jo iof at dette er en bil som det nesten er helt umulig å oppdrive, så ja han forteller kanskje sannheten likevel...............

Hvis man betaler 19000 for den bilen har man nok røyka litt for mye fredspipe.

Det er i allefall en jævlig kul annonse, litt lenger nede så tar han helt av og setter opp et regnestykke der det kommer frem at bilen egentlig er verdt 42000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt av samme opplevelse selv når jeg har solgt biler, bla. min utrolig fine 244 som jeg måtte dumpe for 8000,- :

img_7_small.jpg

http://home.online.no/~kjet-sk/volvo244.htm

Hadde nok håpet på å få igjen det dobbelte, men liten interesse for slike sjeldenheter......,

...men så er jeg litt skrullete jeg oxo da :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider