Bimma Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 kjøpte ny girkule fra schmiedmann til e30n, men skjønner ikke hvordan jeg kan få festa den=P trodde det satt en skruve under emblemet, men nei... noen som har peil? skulle være standard girkule etter hva det stod på sida dems Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 skyt meg om eg tar feil, men er det ikke bare å trøkke den nedpå sporet da? Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 funker det men den vil da ikke sitte fast...:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 skal jo stort sett bare slå den neppå da.. Hmm.. er det sånn spor oppi kula da.? så den kan sette seg fast sånn den gjør orinalt.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 på den girkula jeg hadde var d sånn skrue under emblemet som gjorde at den festa seg ordentlig. skal prøve å panke den hardere i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg