carisma Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 noen må hjelpe, blir gal. det nykker når jeg kjører. kan ligge i 80 og plutselig begynner det å nykke. noen forslag på hva det kan være??? bremsene er det ikke, har sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 noen må hjelpe, blir gal. det nykker når jeg kjører. kan ligge i 80 og plutselig begynner det å nykke. noen forslag på hva det kan være??? bremsene er det ikke, har sjekket. kan høres ut som ett tenningsproblem (ikke det at det var så veldig utfyllendes info.) har du turteller? se om en også roter når det nykker med deg, i så fall, så er det nok "Pickupen" i fordeleren din som tøver med deg.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ser du kaller deg for carisma.... Er det en >Mitsubishi carisma? Kansje GDI? Da er det nok sot og avleiringer rundt gasspjeldet og inni innsuget..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
outbreak Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hadde samme problemet med min forrige Mondeo. Her viste det seg at det var noe som heter Hegoføler som var defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg