ibanez Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Heisann! Sliter med langlysene mine. De funker sjeldent, jeg må holde opp den "armen" helt oppe, slik at jeg blinker til høyre mens jeg trykker inn armen, da kommer langlyset på. Samme må jeg gjøre når jeg skal få det av. Dette er jo direkte trafikkfarlig, da biler bak vil tro at jeg ser at det er trygt og passere, og de begynner og kjøre forbi... Det jeg lurer på om det er langlys releet som er gåent, og hvor sitter det? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 releet sitter vel på innerskjermen, sjåførside.. men dette høres jo ut som det bryteren din som det er noe feil med da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ok, men hvor sitter bryteren? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 tror spaken er bryteren heyyou Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 HAHA! Logisk. Sorry for den Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Releet sitter på v.side i motorrom. På den braketten som er festet i innerskjermen rett bak batteriet. (alt ettersom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 tipper nok du heller stikker på høgger'n og skaffer deg en ny bryter. Volvo'n jeg hadde var det noe lignede problem, og ente med og skifte bryter, og god som ny! Bare skru av to skruer på lokket rett over ratt stammen bak selve rattet. Og ta av "pluggen" på armen og skru av to skruer der og, så bare og skifte og gjøre proserdyren motsatt beskrevet sammen igjen :thumb Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Takker! Da stikker jeg dit og fikser meg en! Problem solved Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg