Gå til innhold

vurderer nybil, e30?

Ranger emnet

jallis

Anbefalte innlegg

har sett litt på en e30 318i, er dette bra bil??

vet d står en firer i den, men hvor mange hk er den?

kvalitet?

har ikke serlig erfaring med bmw, så bare kom med råd og tips..

PS: budsjette mitt sier 318!!, ikke 320,323, eller 325!, dette har jeg rett å slett ikke råd til. vogna skal jo registreres, forsikres :drive2 , åsså er d jo en fordel å kan betale litt bensin også....

kom med erfaringer!

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt på en e30 318i, er dette bra bil??

vet d står en firer i den, men hvor mange hk er den?

kvalitet?

har ikke serlig erfaring med bmw, så bare kom med råd og tips..

PS: budsjette mitt sier 318!!, ikke 320,323, eller 325!, dette har jeg rett å slett ikke råd til. vogna skal jo registreres, forsikres :drive2 , åsså er d jo en fordel å kan betale litt bensin også....

kom med erfaringer!

HK= rundt 110hk mener eg..

Bmwn koster noe rundt 5-7000kr å forsikre kan eg tenke meg.. kansje billigere også.. sjekk forsjellige forsikring selskap som gjensidige (der kan du beregne prisen), if ++

Lykke til..

Audi A4 1.8TQ 1997mod.

X- Bmw 320i E30 M-tech1.

X- Nissan 200sx S13 J-spec.

X- Bmw 320i LE E30 1986 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder forsikring så tror jeg du bare kan glemme IF (med mindre du er 54år og kjører Fiat). De skulle ha 13k for å forsikre e30 325i på meg (20år 20% bonus 12k km i året) Hos gjensidige slapp jeg unna med 8k på akkurat samme bilen.

Har to E30 selv (320 og 325). Veldig gode biler å kjøre. Driftsikre og ruster ikke så alt for mye. Vær obs på at det er en del e30 318 som etter min mening er veldig overpriset. En 318 skal være veldig fin dersom du skal gi 20k for den. Da kjøper du heller en 320 i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider