Tommeliten Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Eg har lakkert bremsetromler. Jeg brukte først melk (mener eg å huske), så kjøpte jeg en boks med lakk som tåler litt varme, og så var det bare å ta noen strøk med den. Jeg brukte sølvfarge, blir forholdsvis diskre... Det er jo tross alt bedre med lakkede tromler enn rustne (brune)... men er vel kanskje litt smak og behag også Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 De fake bremseskivene gjør meg kvalm!! De er så sinnsykt Lammt... Har man tromler så har man tromler.. Mye bedre å male litt... de fake skivene bare irriterer!! Sett at foliatec har kommet med fake lystgass!! heheheh... IDIOTI! Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by G_Yog De fake bremseskivene gjør meg kvalm!! De er så sinnsykt Lammt... Har man tromler så har man tromler.. Mye bedre å male litt... de fake skivene bare irriterer!! Sett at foliatec har kommet med fake lystgass!! heheheh... IDIOTI! hadde skivene i det minste vært litt mer diskre så.. borra svære skiver bak og vanlige små forran blir litt rart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Var litt respons jo :) Forslaget om fake-bremseskiver antar jeg var ment ironisk. Fakebremser må være noe av det absolutt mest patetiske på bil. Værre enn fake turbolyd etc. Og jeg som trodde hjulkapsler som prøver hardt å bli forvekslet med alu.felger var patetisk (du vet de med få eiker..) :rolleyes: Én ting er vi vel i hvert fall enige om: Lakkerte tromler ER bedre enn rustne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 1. Vaske tromlene med varmt zalovann? 2. Børste vekk overflaterust med stålbørste 3. Evt. bruke dremel-drill på småsteder 4. Helle på MELK?! 5. Vente litt..? 6. Rødsprit? 7. Matte med 400-papir? 8. Hammerlakk Forslag til forbedringer? Hvordan skal melken brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by mfafa 1. Vaske tromlene med varmt zalovann? 2. Børste vekk overflaterust med stålbørste 3. Evt. bruke dremel-drill på småsteder 4. Helle på MELK?! 5. Vente litt..? 6. Rødsprit? 7. Matte med 400-papir? 8. Hammerlakk Forslag til forbedringer? Hvordan skal melken brukes? Den "late" framgangsmåten (funker rimlig bra! ;) ) 1. Spray på noe felgrens eller noe lignende la det tørke mens du jekker opp bilen på andre siden. 2.Bruk stålbørsten litt og tørk bort med et eller annet du finner. 3. Hammerlakk. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Lakking av caliptere, Børst av støv og overflate rust, spray på. takk for seg hadet bra.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.