Gå til innhold

B Ascona prosjekt! -

Ranger emnet


Bleskestad

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Du plukket frahverandre bilen helt selv ja??

Ca hvor lang tid brukte du på å plukkefra, og pusse ned bilen klar til lakkering?? Åssen gikk det med rutene(front og bak) når du tok ut de! Problemer med akkurat det??

Trenkte du no faglig hjelp underveis!

 

 

Tenker å gjøre samma jobben selv snart, men er litt usikker på om jeg får satt den sammen igjen...;)

 

PS. hvor henta du girkassen fra?? Vanskelig å bygge om??

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen he eg hatt i 6 måna i begynelsen av mai. Og bilen brokte eg vell ei vega på å ploka ner til roste. Det va litt i bilen så tog vell 4-5 måna te bilen sto på lakkering. Fine alti meir en du trur det er.

Front å bag ruta er ikkje noge problem å få ut. Det er fort jort.

Få det i igjenn er og ganske enkelt.

Det er lide me "Faglige" hjelp eg he hatt mn Eg he folt av Naboa så står å henge øve mg.. Di lige å fulla me. hehe Så dei he våre me å hjelpt litt. Halla å sånt:p

 

girkassen fekk eg sjå ein kompis. Det va bare å hiva den i å sveisa om det bakra feste under kassen.. ikje noge problem.

 

Må bare få gang på det:p Lykke te:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ser veldi bra ut detta....savne ein oppdatering..nett ein liten ting eg vill komentera...no som du ser bilen frå sida so legge du merke til hjulbrønnen i bagasjerommet, ein liten kul so stikke ner kun på eine sio av bilen.....dan e direkte KVALM og dan bør du fjærna hvertfall vist du kjøre uten fangara kun senka med felga

Opel Ascona B 2,2 (Solgt)

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår