Koffe Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg var innom Torshov her for noen dager siden og kom over en prosonic automatsikring noe ala dette: http://store1.yimg.com/I/eaimports_1833_2939474 En liknende modell bare 200A kostet i underkant av 200,- så jeg slo til. Jeg skal teste litt for å se om dette duger eller ikke.. Har noen noe erfaring med disse automatsikringene? Noen spesiell grunn til at tilsvarene av annet fabrikat ofte er 2-3X dyrere? Kvaliet? Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har maken. Det jeg la merke til var at det er litt trang plass til 35mm2 kabel skoen fra samme fabrikat. måtte slipe ned kabelskoene. bortsett fra det vet jeg ikke om no. sitti i bilen i 2 dager bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 så lenge holdt dem... fikk plutselig sånn ca 6 volts spennings fall over sikringen i går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hm. hatt min i 5 uker ca. trekker ofte 120A + gjennom.. må være obs på den altså... Kjipt å brenne anlegget grunnet spennings fall :( har digitalt voltmeter som jeg følger med på av og til da men) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hadde vel egentlig drit flaks jeg tror jeg.. Hadde slått over sikringen forann fordi bilen har stått i 2 mnd. Men jeg glemte selvfølgelig og slå den over igjen.. Spilte rent og pent helt til det ble lite strøm på batteiet bak. Begynte og måle litt rundt omkring i bilen i dag og fant ut at det var ca 5volt både før og etter sikringen bak, på batteriet og på forsterkeren... Så gikk jeg og målte batteriet forran og sikringen forann. og der kom feilen frem. målte ca12.5volt før sikringen og ca 5 volt etter sikringen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe. godt det løste seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg