Gå til innhold

The Opel Omega Man: Omega A Styling/Oppussing Prosjekt

Ranger emnet

The Opel Omega Man

Anbefalte innlegg

I vinter nå, så skal jeg pusse opp og style opp min 87mod Opel Omega 2.0i.

det jeg har begynt og gjort er at jeg har satt inn difrensia, siden den var utplukket. Skifta eksosanlegg og satt på fet lydpotte, skifta radiator, åsså en del småtterier.. Det hele begynte med at jag bare skulle få bilen til og funke og få den på veien, men så fikk jeg øye på en dødsfet omega, og det var FastOmega her på forumet sin.. Han har bredda skjermer, runde hjulbuer + + (annbefaler alle og ta en titt innom prosjekt tråden hans) så da fikk jeg ideen omat jeg også karnskje skulle lage noe slikt, så det jeg kommer til og bynne med er og lage meg maler til hjulbuer, og få de til og stemme overens med bilen;) etterhvært så blir det alu vinge, fete felger, anlegg +++, men har ikke råd til det for øyeblikket!:(

MVH The Opel Omega Man

Her er noen bilder av hvordan bilen ser ut nå:

DSC00015.jpg

DSC00018.jpg

DSC00017.jpg

DSC00016.jpg

DSC000120.jpg

DSC00014.jpg

Biler:

* 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir tøft å se at andre også gjør noe med denne bilen! Jeg synes omega er en bil med masse potensiale!

Men som inspirasjon kan du jo ta en titt på Lotusomega'n til denne svensken:

http://www.lotusomega.se/public_html/projekt/install5.htm

front1s.jpg

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vertfall gjøre noe med dem bakre hjulbuene så blir den bilen bra :D Bakhjuls dreven og greier ;)

runde buer bak er første prioritert! bakhjulsdreven selvfølgelig;) var ute å prøvde den her om dagen med blanke vinterdekk på glattisen.. fikk ikke feste for en femmer:S så det var litt skummelt:P

Biler:

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, da er det vell på tide å begynne med noe styling snart, så i morgen så blir det vel så jeg drar iveg for å finne meg no styling, å så skal jeg lage meg maler til hjulbuer også:D skal gjøre no småfix oxo da, som blant annet og bytte ut den delen i fronten som er ødelagt etter den ble kræsha:P montere cd spiller, sette inn høytalere og bytte ut hatthylla så jeg får den med hull til høytalerne..;) kom gjerne med innspill til hva som kunne blit fett på Omegaen, er åpen for forslag:D

Biler:

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tøft å se at andre også gjør noe med denne bilen! Jeg synes omega er en bil med masse potensiale!

Men som inspirasjon kan du jo ta en titt på Lotusomega'n til denne svensken:

http://www.lotusomega.se/public_html/projekt/install5.htm

front1s.jpg

Sorry OT men veit noen kvar han skaffa dei lokka til beholderene?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider