Gå til innhold

The Opel Omega Man: Omega A Styling/Oppussing Prosjekt

Ranger emnet

The Opel Omega Man

Anbefalte innlegg

åssen har du tenkt å jør det med den bakre hjulbuen da?

hmm, det er jegf ikke riktig sikker på enda, men har fått et par tips av FastOmega her på forumet;) Men fattern kjenner en som er sinsykt flink til og forme metall og slik, så kanskje jeg kan få han til og hjelpe meg litt;) får se ossen det går:D kommer oppdateringer så fort jeg får det til! skal begynne og lage meg øyelokk i morgen:D men hjulbuene kan ta litt lengre tid desværre:(

Biler:

* 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Va med å bare prøve å lage skisser på begge sidene, så tar du bare å kutter vekk metallet slik at du får en buete hjulbue. Så kan du evt valse eller sveise på noen andre hjulbuer.. Gleder meg til å se hvordan du kommer til å gjøre det, stå på inntil videre!

blir så jeg skal kutte bort jah, åsså kommer jeg til og sveise meg nye buer, men er ikke sikker på ossen jag skal ordne malene og slik enda.. må jo være rett i forhold til de jag skal lage framm osv:P så det er litt jobb med det;)

Biler:

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare beklage at jeg ikke har fått slengt ut noe bilder enda, men kameraet har ikke fungert:( det fungerer nå, så jeg skal prøve å få tatt bilde av øyelokk i kveld og stylingen har jeg ikke funnet enda, så det tar sikkert litt tid:(:P

mvh

Biler:

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen går det med breddingen? :D

hehe, det går ikke så bra med noen av planene mine for tiden, siden jeg har hatt så mye annet og drevet med:P men skal prøve og få gjort noe så fort som mulig nå, siden jeg skal prøve og få bilen på veien i løpe av våren/sommeren.. skal høre litt med fattern om han gidder og hjelpe meg litt, så jeg i allefall har fått begynt med noe.. Kommer bilder så fort jeg får tatt noen som viser fremagang;) Beklager så mye, men tiden har rett og slett ikke struket til:(

Biler:

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponerende hvordan han Fast omega har sparkla og gjort med hjulbuer alt.det vil jeg si.fyfaen :) hehe du har jo et godt utgangspunkt du da.2.0 liter du har underpanseret er veldig villig til og ha en turbo hehe :) sterk og fin blokk.hent insprasjoen fra fastOmega han er jo dritflink

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Hvordan går det med bilen?:p

Ser det har vert rolig her ganske lenge....

Har en Omega 2.4i 90'mod.... trenger tips om hvor jeg kan skaffe styling...

http://www.realcar.no

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...