DynaCore Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har nå kjøpt meg Civic jeg også:) Ble til slutt denne HB'n, importert fra tyskland:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har nå kjøpt meg Civic jeg også:) Ble til slutt denne HB'n, importert fra tyskland:) bildene dine funker ikke :P http://www.photobucket.com :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Konstruktiv kritikk.. * Bytt felgene * Bytt enderør * Ta vekk setetrekkene.. Hvis det hadde blitt gjort, så hadde det blitt en überfet bil :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Skal fikse litt på setetrekkene ja. Blir vel muligens nye stoler visst pengboka tillater det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 var en anelse "funky" de derre endestussene dine :P men fin bil :) men tysker ser som sagt veldig ensformig når det kommer til civic og styling.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Joda, men må jo ha noe "unikt" og noe som skiller seg ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 grattla med ny bil. pen denne da. men endestussene er vel kansje lagt opp til at fangeren skal gå rett ned bak og ikke inn som din gjør. men lukter jeg Lsi ? :P fint utgangspunkt btw :D Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzalex Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hvilken motor er det? feet bil;) Siter *Volvo 240* snart = honda CRX<3<3 HONDA 4 LIFE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 kromlister rundt vinduene? hadde ikke vært feil å korte inn Enderørene, viss mulig:P felgene minner meg om Merce Felger:/ setetrekk er fyfy:P ellers, Rå bil;) Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg