rolfi Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Kjøpte meg en 1981 320 i går. Har ikke noe bilder nå, men det kommer senere. Den er Alpineweiss. Det er for det meste overflaterust på bilen, men 2 hull i kanalene. Motoren sviver på bare 5 av sylindrene, iflg. selger pga. toppakningen som ikke er tett, som gjør at det ikke er kompresjon. Fikk med noe styling. En BBS frontfanger, en frontfanger som jeg ikke vet hva er, et par sideskjørt og en bakfanger. Varmeapparatet virker kun mot vinduene og turtelleren henger. Ellers er det et deksel som er løst, så det henger og klirrer (fikk ikke 100% med meg hvilket deksel. Men det var ihvertfall det). Utseendemessig så er bilen dødelig skitten. Må gni av dritten hvis den skal bli ren :p Funka ikke med høyttrykksspyler heller.. Baklysa har sprekker, så om det er noen som har noen bare liggendes så ta kontakt! Er vel ikke så mye mer galt. Et veldig lite hull i førersetet også. En lur kompis av meg skulle jo på død og liv vaske motoren, så den starter ikke lengre. Tørka masse vann ut av fordeleren i går kveld. Men over til masse spørsmål. Har funnet ut at nytt interiør kan være en idè. Men er det noe som kan passe glatt rett inn, eller må det modifiseres først? En kompis av meg trodde at E30 interiør skulle gli rett inn. Men spør her heller. Motoren skal fikses, om ikke skiftes. Noen anbefalinger? Skal lage en prosjekttråd i prosjektforumet når jeg har funnet litt mer info og gjerne fått kjøpt inn etpar ting. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Kjøpte meg en 1981 320 i går.Har ikke noe bilder nå, men det kommer senere. Den er Alpineweiss. Det er for det meste overflaterust på bilen, men 2 hull i kanalene. Motoren sviver på bare 5 av sylindrene, iflg. selger pga. toppakningen som ikke er tett, som gjør at det ikke er kompresjon. Fikk med noe styling. En BBS frontfanger, en frontfanger som jeg ikke vet hva er, et par sideskjørt og en bakfanger. Varmeapparatet virker kun mot vinduene og turtelleren henger. Det er vel mer, men må gå nå. Oppdaterer denne posten når jeg er tilbake. Hmmm BMW E21..... KONGE BIL DET. Hva er planene... Har et ferdig 6 punkt bur liggende om du skulle ha bruk for det.... Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har ikke planene helt klare enda, men om det skulle bli aktuelt så sier jeg ifra. Takk uansett :thumb Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 e30 stoler passer ikke rett inn nei :( må frem med vinkelslipern og kappe vekk i dørken da. er oppbygd på ene sia (en slags brakett) ut mot kanalene tror jeg det var. en del e21 var jo levert med recaro stoler, men det er ikke så lett å oppdrive brukt i god stand. du får jo også kjøpt "bøttestoler" og understell som passer i e21. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 mobilsentrum har helt ålreite stoler til en billig penge baki kan du jo feks få en møbeltapetserer til å trekke om for deg d koster ikke all verden 2,5 maskin fra e30 skulle være sinnsykt morro i e21 selv driver jeg stadig å leter .. fant en 76 315 i går oransje 8k 99% strøken .. mulig d blir handel der Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 grattis med ny bil iallefall :D velkommen i E21 klubben ;D hehe... var jo en eller annen på et forum (kanskje bimmers.no) som hadde en blå E21 med turbo.. han hadde et sykt fint recaro skinn int.. du kan jo se om du for tak i han ? ;) flekk bilder av fangerne og sideskjørtene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 BILDER :D Fikk tatt noen bilder i dag etter å ha fått den inn i garasjen. Fronten. Stygg lakk, men det skal det bli en ordning på. Bak Bak Inni. Er forresten en isskrape som ligger på gulvet (blå) og høyttalerledningen er nøkkelknippe inntil videre. Inni igjen. Nøkkelen er fucka, så jeg skal til Bavaria en dag snart og få slipt opp en ny. Setene. Her er stylingbakfangeren. Fikk ikke noe bra bilde for den var så jævlig svær.. Sideskjørt. Var faktisk ikke så stygge på som dem ser ut :p Her er en skeiv rød frontfanger.. Vet ikke om jeg skal ha på den eller BBS fangeren som er på neste bilde.. BBS fangeren. Motoren med forgasserlokket av. Sideblink som faller ut =) Ikke et ord.. Det var vel de bildene jeg har nå. Bilen er vasket i sånn 5 min med høyttrykksspyler, så er litt skitten. Bare kom med kommentarer og forslag. Skal ikke bli banebil forresten, så bøtteseter er uaktuelt. Hvis noen har smådeler liggende så ta kontakt. Er interessert i deler uansett. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 huff.. hvit bil :S det sucks :S også har du de ille blinkerne som jeg har å :( men du er heldig og har like store lykter forran :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Bruk BBS fronten og for all del ikke finn på å sett de skjørter på bilen. Få tak i BBS sine! Thansen i Danmark har billige stoler som passer på Recaro understell. Det blir veldig strøkent. Ser ellers at du har litt jobb ;) Skal bli gøy og følge prosjektet. Anbefaler også 325 90 mod motor. Husk at eldere moddeler har føler på girkasse... Da må du ha den også. Har og har hatt noen E21 og skal du ha noe som går helt vildt uten at det koster for mye så kikk på en 3,5l. Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hvor rein bilen din er hva ikke det første jeg la merke til når jeg så lakken din :D hehe, E21 er feeete biler ja. Vis du har planer om omlakering så ikke skift farge, bruk Alpineweiss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hadde egentlig tenkt å lakkere den svart. Det blir vel egentlig bare masse stress. Men hellakkering må skje uansett. BBS fangeren er den som egentlig er mest aktuell. En kompis av meg skal på død og liv få meg til å ta på den andre, ha ///M emblem (karbon look (DØ!) dukenukem ) og M3 speil.. Jeg sier NEI.. Bilen er en klassiker og det skal den fortsette med. Aldri om noen får meg til å lakke grillen svart engang! Men i første omgang så er det motorfiks som står for døra. Skal ta masse bilder. Skjer høyst sannsynligst til helgen. MEN girkule. Noen som har til en grei pris? Den som står i nå er vel så og si det styggeste noen gang.. Er egentlig på jakt etter ny motor og girkasse også.. Selv om den som står i kun har gått 170 000. Audi'n hadde gått 312 000 og var 7 år yngre.. En ting vi fant ut da vi sto i bunn av bakken opp mot huset og skifta hjul.. BILTEMA SENK :win :win :win (dø dø!) Vi skal få opp bilen på krakker og sjekke ut understellet også. Dette skjer muligens i morgen. Ellers så er det vel ikke mye mer å si. Takk for kommentarer. Fortsett og kom med innspill yodude Liker denne bilen bare 350 ganger mer enn audin.. Mer også.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe tøft den var ikke så ille den der .. men plukk av listene rundt bakruta å sjekk under der for rust .. min forrige hadde fått det der og rusta oppover b stolpen .. derfor ble den kasta Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Litt off-topic, men skal du bytte ut en rustfri '89 Audi 80 til fordel for en rusten '81 320 med lite samarbeidsvillig motor :oohh Ikke at jeg har noe med det å gjøre, men bare undret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 beemerworld: Har en liten anelse om rust der ja. Men rust er til for å bekjempes. Men vet du hvordan jeg kan få ut rutene? Er det lim eller pakninger? Tenker på både front og bakrute. Quattro73: Ja. Audin var det bare problemer med. Per-nå så er det veldig lite som virket, og bilen er ikke min iflg. biltilsynet. Forrige eier har ikke levert salgsmelding, så dette går nok godt og fint til helvete =) Skal fremlegge kvitteringer på utlegg osv, så får jeg pengene tilbake. Snakket med forbrukerrådet. Må også ut med 7500 pluss EU kontroll for å få skilter. Så neitakk. Audin begynte å ruste i bakluka forresten, og i B stolpene etter en av de forrige eierene hadde rygga på noe garasjedørlignende. Det som er positivt er vel det at bakruta er forsåvidt ny. Orker ikke mer tull med den bilen. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Prosjekttrå lagd. Er her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101779 Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg