eiriksmil Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 La oss sette opp en tråd med nettbutikker for Charade. Hvem selger greier til Charade? Powerzone selger H&R senkesett. Alt jeg vet om.. Vet dere om noe, post it up! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg vet om www.kn-auto.dk eller www.daihatsu.de Har også sett en engelsk side, men den var dritt. Håper millhouse har noen gode sider :respect Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe..nettbutikker med deler til Charade..Dere må tulle ;) Her er en da. Men dette er mest til GTti Camskill Ellers så er det jo mekonomen dått enno da..hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 OMG Det var en bra side!!! Liker at det finnes poly foringer til charade! Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Klarer noen å skaffe hardere foringen til Applause, så vanker det belønning. hehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Gammel tråd, men anyways...Noen som har handlet hos camskill? Er det bra service, respons, leveringstid etc? Mailet dem en liste igår og spurte om dem hadde alt på lager, vil helst motta alt på en gang. Men har ikke fått svar enda. Ja, jeg er kanskje litt rastløs :) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Gammel tråd ja, Powerzone liksom :) Jeg var på Camskill og hentet noen dempere for noen år tilbake.. Var på ferietur i England, svippa innom på kvelden og fant Mike (han som driver det). Han ventet egentlig ventet på noen andre, men solgte meg settet med dempere jeg hadde mailet med ham fram og tilbake om noen uker tidligere der og da. Svarte alltid bra på mail osv. Har iallfall positiv erfaring derfra. Vet det er mange i England som bruker dem som dekksjappe, de skal visst være billige og gode på det. Er ikke bare Charade-gutta der som har hørt om dem iallfall, og det er jo et godt tegn :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 http://www.autoteile-blinker.de/DAIHATSU_CHARADE__04.85_bis_03.87_G1(27_31).html Disse har en del:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorgal Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Noen som har ett turbokit til en 89 charade 1.3i. Eller en hel bil m Turbo til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg